دانلود و خرید کتاب جذابیت و زبان بدن برایان تریسی ترجمه زهرا یونسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جذابیت و زبان بدن اثر برایان تریسی

کتاب جذابیت و زبان بدن

معرفی کتاب جذابیت و زبان بدن

کتاب جذابیت و زبان بدن اثری از برایان تریسی با ترجمه زهرا یونسی است. این کتاب ما را با زبان بدن آشنا می‌کند و به ما کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از آن، به جذابیت خودمان بیفزاییم.

درباره کتاب جذابیت و زبان بدن 

این کتاب درباره دو مبحث مهم یعنی جذابیت و زبان بدن صحبت می‌کند. این کتاب به ما کمک می‌کند تا بدانیم به عنوان یک خانم یا آقا با انجام چه رفتارهایی می‌توانیم جذاب باشیم. شنیدن دیگران، برقراری ارتباط چشمی با افراد حین گفتگو با آن‌ها، استفاده از زبان بدن برای نشان دادن توجه به طرف مقابل، حالت احترام، تکان دادن سر در حین گفتگو، خندیدن، حرف زدن و ... همه و همه از کارهایی هستند که می‌توانیم با انجام دادنشان جذاب به نظر برسیم. 

توجه به زبان بدن بسیار مهم است. شاید گاهی ناخواسته رفتار یا حرکتی انجام دهیم که نشانه بی ادبی و بی احترامی ما به طرف مقابلمان باشد. در صورتی که با آگاهی به زبان بدن می‌توانیم از بروز سوتفاهم‌های ناخواسته جلوگیری کنیم و جذابیت خود را در مقابل دیگران حفظ کنیم. 

کتاب جذابیت و زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام افرادی که به موفقیت و پیشرفت خود اهمیت می‌دهند، اثری جذاب و کاربردی است. 

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ی ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. خانواده‌ی آن‌ها وضعیت مالی خوبی نداشتند و او از همان ابتدای زندگی مزه‌ی فقر را چشیده بود. برایان تریسی در سال‌های جوانی خود به سرتا سر دنیا سفر کرد. با کارهای کم درآمدی که او داشت، این سوال به ذهنش رسید که چرا نمی‌تواند موفق باشد و همیشه بقیه از او موفق‌تر هستند؟ بنابراین تمام آموخته‌هایش در زمینه‌ی کاری‌اش، یعنی مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. با این کار توانست ساختار دقیقی برای فروش و مدیریت فروش بنا نهد. در حال حاضر برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع و نیروی انسانی است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Mahdiar
۱۴۰۰/۰۲/۲۶

کتاب مذکور واقعا منبعی جامع و کامل در زمینه جذابیت و زبان بدن است. نویسنده با اشاره به نکات مهم و موثر در ارتباط با دیگران، به خوبی خواننده را به مقصود خویش خواهد رساند. پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو

- بیشتر
mehdiatta
۱۴۰۱/۰۲/۱۰

شما فقط کافیه به دستورات این کتاب عمل کنید و ببینید به‌جای «جذاب» بودن تبدیل به یک «احمق» شدید! مسئله‌ای که باید درک بشه اینه که جذابیت در جامعه ما فارق از ثروت، از بابت شخصیت کاملا تعریف خودشو داره.

- بیشتر
Lioking
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

خیلی کتاب خوبیه، جذابیت رو راحت اموزش میده، ترجمه هم روانه و راحت میشه محتوا رو درک کرد

alireza aslani
۱۴۰۲/۰۸/۲۰

بارگذاری کتاب خیلی بد وغیر قابل استفاده است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان