دانلود و خرید کتاب بازاریابی با هک رشد رایان هالیدی ترجمه زهره نوروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی با هک رشد اثر رایان هالیدی

کتاب بازاریابی با هک رشد

امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازاریابی با هک رشد

کتاب بازاریابی با هک رشد نوشته رایان هالیدی، از نویسندگان مشهور حوزه تجارت و استراتژی، مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات است. این اثر مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات است. کتاب بازاریابی با هک رشد را با ترجمه زهره نوروزی منتشر شده است.

درباره کتاب بازاریابی با هک رشد

رایان هالیدی که صاحب یک شرکت بازاریابی و از نویسندگان موفق در حوزه استراتژی فروش و تجارت است در کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد به سراغ روشی جدید رفته است که می‌تواند به شیوه‌ای سریع، مطمئن، کارآمد و صد البته کم‌ هزینه‌تر، به بازاریابی بپردازد. این امر به خصوص برای استارت‌اپ‌های نوپا و شرکت‌هایی که کارشان را به تازگی شروع کرده‌اند و هزینه و بودجه چندانی ندارند، بسیار مهم است. حال شاید این سوال پیش بیاید که هکر رشد کیست؟

افرادی که فکر و ذکرشان متوجه رشد کسب و کار است و علاوه بر این با درهم‌آمیختن روش‌های بازاریابی و کدنویسی موفق می‌شوند تا روشی جدید برای بازاریابی کالا، محصول یا خدمات شرکت پیدا کنند، هکرهای رشد نامیده می‌شوند.

این کتاب علاوه بر توضیح این مساله به بررسی قوانین جدید بازاریابی می‌پردازد. قوانینی که به شرکت‌های بزرگی مانند توئیتر، فیسبوک، اینستاگرام، دارپ‌باکس و ... کمک کردند تا با دست خالی و بدون در اختیار داشتن بودجه هنگفت برای این کار، کسب و کارشان را گسترش دهند. این کتاب اثری خواندنی و مفید است که به تمام افرادی که در زمینه بازاریابی کار می‌کنند کمک می‌کند تا با دیدگاه‌های جدید در این زمینه آشنا شوند؛ دیدگاه‌هایی که امتحان خود را پس داده و نمره قبولی دریافت کرده‌اند.

خواندن کتاب بازاریابی با هک رشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب  بازاریابی با هک رشد مطالبی مفید و کاربردی برای مدیران و فعالان در حوزه فروش و بازاریابی دارد. خواندن این کتاب را به بازاریابان و مدیران فروش شرکت‌ها و کسب وکارهای کوچک و بزرگ پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رایان هالیدی

رایان هالیدی یک استراتژیست رسانه‌ای و از نویسندگان برجسته در زمینه استراتژی و بیزنس است. رایان پس از رها کردن کالج در نوزده سالگی، برای کارآموزی نزد رابرت گرین نویسنده کتاب پرفروش «۴۸ قانون قدرت» رفت، هالیدی وظیفه ارائه مشاوره به بسیاری از نویسندگان و خوانندگان دارای آثار پرفروش میلیونی را به عهده داشته است. هالیدی در سمت مدیر بازاریابی امریکن آپارال هم سالها فعالیت نمود، کارزارهای تبلیغاتی‌ای که در این دوران طراحی کرد در قالب مطالعات موردی توسط توییتر، گوگل و یوتیوب مورد استفاده قرار گرفته و در مجلاتی چون اَداِج، نیویورک تایمز و فست کمپانی نام برده شده است.

کتاب نخست رایان هالیدی «به من اعتماد کنید، به شما دروغ می‌گویم»: اعترافات یک متقلب رسانه‌ای است که فایننشال تایمز آن را کتابی شگفت‌انگیز اما آزاردهنده توصیف کرده است. این کتاب اثری پرفروش بود که هالیدی را به دنیا معرفی کرده و هم اکنون در کالج های سرتاسر جهان تدریس می‌شود.

رایان هالیدی اکنون بیشتر وقتش را به ویراستاری برای نیویورک آبزِروِر مشغول است و به صورت دورکاری در آستینِ تگزاس به نوشتن مطالبی برای تاوت کاتالوگ می‌پردازد.

بخشی از کتاب بازاریابی با هک رشد

بیایید به سال ۱۹۹۶ گذری بیندازیم. زمانی که هات‌میل به عنوان نخستین سرویس ایمیل رایگان عرضه شد و یکی از اولین محصولاتی بود که فراگیر شد یا به اصطلاحِ بازاریابی به صورت «ویروسی» پخش شد. آن طور که آدام پننبرگ جلسه بنیانگذاران هات‌میل را توصیف می‌کند:

سابیرا باتیا و جک اسمیت سر میز رو به روی «تیم دریپر»، سرمایه‌گذار خطرپذیر مشهور نشسته بودند. دریپر به آن دو گفت فکر می‌کند محصول آن‌ها عالی است، اما سوال این جاست که چطور می‌شود دیگران را با این سرویس آشنا کرد؟

ایده ابتدایی باتیا مبتنی بر رویکرد بازاریابی صنعتی بود؛ او گفت: «چطور است که برای معرفی هات‌میل، بیلبوردهایی در سطح شهر نصب کنیم؟» اما دریپر با چنین روش پرهزینه‌ای برای معرفی یک محصول رایگان مخالف بود. بنابراین به سراغ ایده‌های بعدی رفتند. تبلیغ در رادیو مناسب است؟ نه، آن هم همان مشکل تبلیغات بیلبوردی را دارد. دریپر پیشنهاد داد که برای همه کاربران اینترنت، ایمیل انبوه بفرستند. این پیشنهاد هم به اندازه پیشنهادهای قبلی نخ‌نما بود و از ذهنیتی قدیمی می‌آمد، ارسال ایمیل به صورت هرزنامه دیگر جواب نمی‌دهد. 

نظرات کاربران

1
۱۴۰۰/۰۸/۱۴

خوب بود خلاصه که میشد تو نیم ساعت خوند من کتاب اصلی رو هم خونده بودم اونم خوب بود ارزش خوندن رک داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

حجم

۲۰٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

قیمت:
۱,۰۰۰
تومان