دانلود و خرید کتاب با این کتاب سالم زندگی کنید
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با این کتاب سالم زندگی کنید اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

کتاب با این کتاب سالم زندگی کنید

معرفی کتاب با این کتاب سالم زندگی کنید

کتاب با این کتاب سالم زندگی کنید نوشته‌ موسی زمان زاده و محمد جولایی است. این کتاب شامل نکاتی خاص است که در حفظ سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها موثر است.

این کتاب به ما کمک می‌کند تا با داشتن یک تغذیه سالم و استفاده از منابع طبیعی، سلامت خودمان را تامین کنیم. این اثر با کمک منابع مختلف و همچنین توصیه‌های دیانت اسلام در خصوص داشتن تغذیه مناسب و اصولی نوشته شده است و به بیان نکاتی می‌پردازد که به ما کمک می‌کنند تا از ابتلا به بیماری‌ها جلوگیری کنیم.  

کتاب با این کتاب سالم زندگی کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این اثر برای تمام افرادی که به حفظ سلامت خود اهمیت می‌دهند، مطالبی مفید و خواندنی دارد. 

بخشی از کتاب با این کتاب سالم زندگی کنید

استفاده از خاکشیر، انجیر و زیتون

بهتر است هر روز صبح از خاکشیر، انجیر و زیتون استفاده شود. استفاده از این نوع مواد غذایی موجب می‌شود سیستم گوارش انسان تنظیم خاص خود را داشته باشد و همین امر موجب شادابی، نشاط و سلامتی او می‌شود.

خاکشیر بعد از مصرف در بدن انسان، موسین یا لعاب تولید می‌کند و روده را پاکسازی و آن را فعال می‌سازد. انجیر به خاطر داشتن قند فراوان باعث فعالیت سلول‌ها و تولید انرژی زیاد می‌شود، همچنین با جذب آب توسط دانه‌های انجیر در روده و در نتیجه، با متورم شدن آنها حرکات دودی روده تنظیم می‌شود. زیتون به خاطر داشتن مواد مفیدی، مانند اسیدلئیک و لینولنیک (امگا ۳ و امگا ۶ و امگا ۹) موجب پاکسازی دیواره روده و مانع رسوب آهن موجود در غذا در دیواره روده می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
حضرت علی (ع) خطاب به فرزندش امام حسن مجتبی (ع) روایت شده است: ای پسرم آیا به چهار ویژگی که تو را از طب بی نیاز می‌کند آگاهت سازم؟ عرض کرد: بلی ای امیر مومنان. بر سر سفرهٔ غذا ننشین مگر در حالی که گرسنه باشی و از طعام برنخیز مگر در حالی که گرسنه باشی و از طعام برنخیز مگر این که گرسنه باشی و غذا را خوب بجو و وقت خواب به دستشویی برو. پس اگر این کارها را انجام دهی از طب بی نیاز می‌شوی.
isaharshams
روغن زیتون به عنوان یک عامل ضد پیری و ضدسرطان، کمی ملین، یک عامل ضد انقعاد خون و انسداد شریانی، ضد برخی بیماری‌های قلبی و کاهنده کلسترول و توتال خون، رفع کننده قولنج، دل پیچه، خارج کننده کرم معده، خرد کننده سنگ مثانه، دفع کننده سنگ‌های صفراوی، رفع کننده یبوست مزمن، افزایش ترشحات ادرار، حیض، عرق، تسکین دهنده درد مفاصل، سیاتیک و سرین می‌باشد
مجتبی
مقداری انجیر را بو داده و بسائید و به صورت قهوه درآورید. این قهوه برای سیاه‌سرفه، برونشیت، ذات‌الریه حاد و نزله تجویز می‌شود.
مجتبی
خاکشیر بعد از مصرف در بدن انسان، موسین یا لعاب تولید می‌کند و روده را پاکسازی و آن را فعال می‌سازد. انجیر به خاطر داشتن قند فراوان باعث فعالیت سلول‌ها و تولید انرژی زیاد می‌شود، همچنین با جذب آب توسط دانه‌های انجیر در روده و در نتیجه، با متورم شدن آنها حرکات دودی روده تنظیم می‌شود. زیتون به خاطر داشتن مواد مفیدی، مانند اسیدلئیک و لینولنیک (امگا ۳ و امگا ۶ و امگا ۹) موجب پاکسازی دیوارهٔ روده و مانع رسوب آهن موجود در غذا در دیوارهٔ روده می‌شود.
isaharshams
حضرت علی (ع) خطاب به کمیل می‌فرمایند: یا کمیل شکمت را از خوراک پر مکن، برای آب هم جا بگذار و برای هوا هم میدانی قرار بده، تا اشتها داری دست از خوراک بردار. اگر این کارها را انجام دادی خوراک بر تو گوارا شود، همانا تندرستی با کم خوردن و کم نوشیدن است
isaharshams
بهتر است هر روز صبح از خاکشیر، انجیر و زیتون استفاده شود. استفاده از این نوع مواد غذایی موجب می‌شود سیستم گوارش انسان تنظیم خاص خود را داشته باشد و همین امر موجب شادابی، نشاط و سلامتی او می‌شود. خاکشیر بعد از مصرف در بدن انسان، موسین یا لعاب تولید می‌کند و روده را پاکسازی و آن را فعال می‌سازد. انجیر به خاطر داشتن قند فراوان باعث فعالیت سلول‌ها و تولید انرژی زیاد می‌شود، همچنین با جذب آب توسط دانه‌های انجیر در روده و در نتیجه، با متورم شدن آنها حرکات دودی روده تنظیم می‌شود. زیتون به خاطر داشتن مواد مفیدی، مانند اسیدلئیک و لینولنیک (امگا ۳ و امگا ۶ و امگا ۹) موجب پاکسازی دیوارهٔ روده و مانع رسوب آهن موجود در غذا در دیوارهٔ روده می‌شود.
مجتبی
اگر غذا به خوبی در دهان جویده نشود «آنزیم پتیالین» و مادهٔ باارزش «موسین» در بدن تولید نمی‌شود. موسین ماده‌ای لعابداری است که جدارهٔ معده و روده را می‌پوشاند و از آن در مقابل اسید معده محافظت می‌کند و موجب می‌شود انسان دچار زخم معده و زخم اثنی‌عشر نشود. همچنین در صورت خوب جویده نشدن غذا، مادهٔ باارزش ضدعفونی‌کنندهٔ دهان، یعنی «لیزوزیم» ترشح نمی‌شود. این ماده فضای دهان را که در معرض انواع میکروب‌ها و ویروس‌ها قرار دارد، کاملا ضدعفونی می‌کند.
احسان رضاپور
بهتر است هر روز صبح از خاکشیر، انجیر و زیتون استفاده شود. استفاده از این نوع مواد غذایی موجب می‌شود سیستم گوارش انسان تنظیم خاص خود را داشته باشد و همین امر موجب شادابی، نشاط و سلامتی او می‌شود.
احسان رضاپور

حجم

۶۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷ صفحه

حجم

۶۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان