دانلود و خرید کتاب تقلبی (خلاصه کتاب) رابرت کیوساکی ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تقلبی (خلاصه کتاب) اثر فاطمه فراهانی

کتاب تقلبی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب تقلبی (خلاصه کتاب)

میکروکتاب تقلبی، نوشته رابرت کیوساکی خلاصه‌ی کتاب ارزشمند تقلبی است. در این کتاب از پشت پرده بسیاری از مسائل اقتصادی و نقشه‌هایی که دولت‌ها و بانک‌ها برای خالی کردن جیب مردم به کار می‌برند، حرف می‌زند. 

درباره کتاب تقلبی

کیوساکی در این میکروکتاب تاکید می‌کند که مردم باید هوش مالی خود را بالا ببرند تا بتوانند در بازی پولی کشورها برنده شوند. او پیش‌بینی کرده که اقتصاد جهان به خصوص آمریکا، به زودی سقوط خواهد کرد، اما کسانی که به سمت جذب و به کارگیری پول‌های واقعی رفته‌اند، از این سقوط جان سالم به در خواهند برد. در این کتاب می‌خوانید که اسکناس و دلار پول‌های تقلبی هستند که شما را می‌توانند فقیرتر کنند. اما پس پول واقعی چیست؟

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی دوران کودکی جالبی داشته و از تجربه دو پدر بهرمند شده است! یکی پدر واقعی او که فردی تحصیل کرده با شغل دولتی و عالی بود اما زندگی متوسطی داشت و رابرت در کتاب‌هایش او را پدر فقیر معرفی می‌کند و دیگری پدر دوستِ صمیمی‌اش بود که فردی بدون تحصیلات دانشگاهی بود اما توانسته بود یک میلیونر خودساخته شود و رابرت نام او را پدر پولدار گذاشته بود. اولین و معروف ترین کتاب وی پدر پولدار پدر فقیر است که به نظرهای این دو پدر و دوران کودکی‌اش می‌پردازد اما او در ادامه سری کتاب‌هایش به صورت تخصصی به بیان نظرهای پدر پولدار و ارایه راهکارهای هوشمندانه و ملموس برای رسیدن به ثروت می‌پردازد. وی علاوه بر نویسندگی یکی از ثروتمندترین افراد امریکا و فعال در حوزه سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات است.

خواندن کتاب تقلبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فعالیت حوزه کسب و کار مستقل پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تقلبی

همیشه بدترین نمرات در مدرسه متعلق به من بود. به خصوص در درس ادبیات، پایین‌ترین نمره را می‌گرفتم. یکی از علت‌هایی که این موضوع اتفاق می‌افتد خواندن چیزهایی بود که واقعا از آن متنفر بودم، اما، معلم ما را مجبور می‌کرد که باید آن‌ها را یاد بگیریم. کمک کردن به یکدیگر در دنیای مدرسه و تجارت تفاوت زیادی با هم دارد. در مدرسه ما حق نداشتیم به هم کمک کنیم و هر کسی باید خودش تلاش می‌کرد تا بتواند موفق شود. اما در دنیای کسب‌وکار بدون همیاری و همکاری با دیگران، فرد نمی‌تواند به موفقیت برسد.

املاء من همیشه بد بود اما کمک‌های مونا گامبتا (Mona Gambetta) باعث شد تا بتوانم به یک نویسنده معروف تبدیل شوم. او ویراستار و یکی از دوستان خوب من است. اگر همیاری مونا نبود، کتاب «تقلبی» هرگز چاپ نمی‌شد. با اینکه همیشه در نگارش نمره بدی می‌گرفتم، اما مطالعه کردن را دوست داشتم، امروز هم همینطور است و دوست دارم کتاب‌ها و مقالات مختلفی بخوانم. مجله نیویورک تایمز همواره مورد علاقه من است. چند وقت پیش به صورت اتفاقی با یک مقاله در این مجله آشنا شدم که در مورد نخبگان نوشته بود. نویسنده این مقاله شخصی به نام استیون بریل (Steven Brill) از جمله نخبگان برتر است. در این مقاله نوشته بود که نخبگان در شرایط بدی قرار دارند و دائم برای تامین مخارج خود در تنگنا قرار دارند. از سویی دیگر این افراد برای اینکه بتوانند از نخبه بودن خود پولی کسب کنند، دست به هر کاری می‌زنند. او ادامه می‌دهد که نخبگان تنها به دنبال کسب ثروت برای خود هستند و هرگز به این سمت نمی‌روند که با ایجاد کسب‌وکاری به اقتصاد کمک کنند و کارآفرین باشند. این افراد به صورت ناخواسته باعث ایجاد سرمایه‌های تقلبی می‌شوند. تا زمانی که نخبگان به دنبال ایجاد سرمایه‌های تقلبی هستند، به دیگران و اقتصاد آسیب می‌زنند. خودشان ثروتمند می‌شوند اما تاوان آن را باید دیگران با پرداخت مالیات‌های کلان بپردازند. در نهایت هم دیگران به عنوان عاملان بر هم زننده اقتصاد و ایجاد کننده تورم شناخته می‌شوند. با مطالعه بیشتر کتاب‌ها، مقالات، شرکت در جلسات مختلف و شنیدن نقطه نظرات دیگران، متوجه شدم که روسای جمهوری، روسای بانک، سناتورها و... بخشی از پازل ذهنی من هستند که نشان می‌دهند به صورت خواسته و ناخواسته باعث ایجاد موارد تقلبی زیادی در سرمایه‌های مادی شده‌اند و برای دیگران دردسر درست کرده‌اند. تقلبی و اصیل واژه‌هایی هستند که امروزه بسیار به گوش می‌خورد. به جرأت می‌توانم بگویم که امروزه همه چیزهای موجود در این دنیا تقلبی هستند. حتی دونالد ترامپ (Donald Trump) در مورد جعلی بودن اخبار رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی هم حرف زد. 

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۲٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۷۲٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان