دانلود و خرید کتاب سوفی کوآیر و کتاب‌های شگفت‌انگیز جاناتان آکسییر ترجمه محمدرضا شکاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سوفی کوآیر و کتاب‌های شگفت‌انگیز اثر جاناتان آکسییر

کتاب سوفی کوآیر و کتاب‌های شگفت‌انگیز

امتیاز:
۴.۷از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سوفی کوآیر و کتاب‌های شگفت‌انگیز

کتاب سوفی کوآیر و کتاب‌های شگفت‌انگیز نوشته جاناتان آکسییر و ترجمه محمدرضا شکاری است. کتاب سوفی کوآیر و کتاب‌های شگفت‌انگیز را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب سوفی کوآیر و کتاب‌های شگفت‌انگیز

سوفی کوآیر و کتاب‌های شگفت‌انگیز در واقع جلد دوم مجموعه‌ پیتر نیمبل است. این کتاب زمانی اتفاق می‌افتد که از حوادث قبلی دو سال گذشته است و پروفسور کیک، پیتر و سِر تود را به یک ماموریت تازه می‌فرستد. آنها باید یک دختر به اسم سوفی را پیدا کنند. سوفی که سال‌های سال در کتاب‌فروشی پدرش کتاب صحافی کرده است، حالا می‌فهمد قرار است به یک سفر برود. ماجرایی که اصلا فکرش را هم نمی‌کرد.

خواندن کتاب سوفی کوآیر و کتاب‌های شگفت‌انگیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

 درباره جاناتان آکسییر

جاناتان آکسییر نویسنده امرکایی- کانادایی داستان‌های کودک و نوجوان است که آثارش جوایز زیادی نصیبش کرده‌اند. جایزه انجمن کتاب‌های کودک کانادا، جایزه داستان‌های کودک کانادا و جایزه گاورنر جنرال. جاناتان اهل ونکوور است و در پنسیلوانیا ساکن زندگی می‌کند.

او در دانشگاه ترینیتی وسترن درس خوانده و تحصیلات تکمیلی‌اش را در حوزه نویسندگی و در دانشگاه کارنگی ملون ادامه داده است. باغبان شب و مجموعه جذاب پیتر نیمبل از آثار این نویسنده‌اند.

بخشی از کتاب سوفی کوآیر و کتاب‌های شگفت‌انگیز

سوفی قبل از اینکه پدرش بتواند آگهی را ببیند، پاره‌اش کرد. انگار لازم بود روز آتش‌سوزی را به جُفتشان یادآوری کنند.

سوفی در این فکر بود که این جشنِ تازه چه معنایی برای کتابفروشی پدرش خواهد داشت؛ کتاب‌فروشی‌ای که تخصصش همان چیزهای جاهلانه بود که به نظر می‌رسید شهر مُصمم است نابودشان کند. پدرش سعی کرده بود از مُدهای جدید پیروی کند و الان فقط کتاب‌های اخلاق‌محور توی کتابفروشی داشت؛ اما اگر این کافی نبود چه؟ اگر کتابفروشی کلاً تعطیل می‌شد،‌ آن‌ها کجا می‌رفتند؟

آگهی را زمین انداخت و کلاهش را روی حلقهٔ موهای مشکی‌اش گذاشت. نمی‌توانست وقتش را با این اما و اگرها تلف کند؛ باید دست‌به‌کار می‌شد.

سوفی به‌سرعت در شهر پیش می‌رفت و هر وقت امکانش بود، در خیابان‌های باریک‌تر گام برمی‌داشت. آفتاب تازه طلوع کرده بود و در باسل‌برگ به‌جز چندتا کارگر لنگرگاه و گدا و کشیک‌هایی که شیفت شبشان را تمام می‌کردند، جُنب‌وجوشی نبود. موقع راه رفتن، با سرِ پایین، کلاهش را تا روی چشم‌هایش پایین آورده بود تا توجه کسی را جلب نکند. بیشترِ اهالی باسل‌برگ رنگ‌پریده بودند؛ آن‌قدر رنگ‌پریده که کم‌وبیش می‌توانستی رگ‌های آبی‌رنگِ زیر پوستشان را ببینی! اما سوفی کوآیر پوستِ سبزه و موهایی مشکی داشت؛ که همین باعث می‌شد حس کند اینجا یک غریبه است. این خصوصیات را از مادرش به ارث برده بود که در جزیره‌ای آن‌طرف قاره به دنیا آمده بود. سوفی بارها اسم جزیره را از پدرش پرسیده بود، اما پدرش در مقابل این سؤال - مثل بقیهٔ سؤال‌هایی که دربارهٔ مادرِ سوفی بود - کاملاً ساکت می‌ماند. سوفی بعضی‌وقت‌ها به این فکر می‌کرد که اصلاً پدرش جواب را می‌داند یا نه! 

نظرات کاربران

💜
۱۴۰۰/۰۲/۰۷

عالیه🤩 اگه کسی نخونده پیشنهاد می کنم حتماً بخونه😁💕

🌼دوستدار کتاب 🌼
۱۴۰۰/۰۵/۲۲

این کتاب ادامه پیتر نیمبل و چشم های شگفت انگیز هست ولی این بار شخصیت اصلی سوفی کوآیر هست. کتاب خوبی هست. لطفا در طاقچه بی نهایت قرار دهید

niki
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

عااااااااالی بود خیلی خیلی خیلی خیلی زیبا از اون کتاباییه که خسته‌کننده نمیشه ✌️

دختری کتابخون:)
۱۴۰۱/۰۵/۱۱

خیلـــــــی عالیه و حتما باید جلد قبلیش(پیتر نیمبل و چشم های شگفت انگیزش)رو بخونید تا بهتر داستان پیتر نیبل که با سوفی همراه میشه رو متوجه بشید و درک کنید در کل نظر من درباره ی خود کتاب مثبته و

- بیشتر
sana
۱۴۰۱/۰۵/۳۰

سوفی،دختری که در کتابفروشی کوایر کوایر زندگی میکند و سال ها پیش مادرش را از دست داده با پیتر آشنا میشود و با سر‌تود وارد ماجراجویی شگفت‌انگیزی میشوند من داستان رو دوست داشتم ادامه داستان پیتر نیمبل بود در کل جذاب

- بیشتر
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۰۶/۳۰

برای لحظه‌ای خودتون رو جای دختری ۱۲ ساله بگذارید که تمام عشقش توی دنیا خلاصه میشه به پدرش و کتاب‌ها. زندگی این دختر می‌تونست همین‌طور باقی بمونه اما قرار نیست همیشه همه‌چیز مطابق میل ما باشه. مردم شهر و در

- بیشتر
رضا
۱۴۰۰/۱۲/۰۲

فقط یه کلمه میشه گفت"عالی"..این کتاب چند جلده؟؟؟

Sara
۱۴۰۰/۰۲/۳۱

کتاب خوبیه ولی پیشنهاد می کنم قبلش پیتر نیمبل رو ببینید.

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۸/۰۲

کتاب «سوفی کوآیر و کتاب های شگفت انگیز» رمانی نوشته «جاناتان آکسییر» است که نخستین بار در سال 2016 چاپ شد. دختری دوازده ساله به نام «سوفی کوآیر» در کتابفروشی پدرش کار می کند و نگران روزی به‌خصوص است: وقتی

- بیشتر
𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑔𝑖𝑟𝑙:))
۱۴۰۰/۱۲/۱۲

عالی بود🤍🧸 نسخه چاپی رو خوندم و وقتی تموم شد خیلی ناراحت شدم💖

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
نمی‌شه جادو رو از دنیا حذف کرد، چون وجب‌به‌وجبِ دنیا جادوییه. فقط مسئله اینه که ما می‌تونیم ببینیمش یا نه.»
niki
«مرگ فقط خوابیه که آدم نمی‌تونه ازش بیدار بشه.
niki
سوفی بی‌نهایت عاشق کتاب‌ها بود. راستش، او کتاب‌ها را بیشتر از دنیای اطرافش دوست داشت. این همان چیزی بود که او را متفاوت می‌کرد؛
niki
مرد با ملایمت گفت: «کلید ندارم.» پیتر که دنبالشان آمده بود، گفت: «اجازه بدین...» سوفی تماشا کرد که پیتر زانو زد و با انگشت‌های لاغرش قفل را در دست گرفت. دیدن حرکات با دقت او حیرت‌انگیز بود و به نظر می‌رسید موقع کار کردن، با قفل حرف می‌زند. سوفی یاد خودش موقع صحافی کتاب‌ها افتاد. قفل باز شد.
niki
پیتر نیمبل: وارث عمارت هیزل‌پورت و بزرگ‌ترین دزد تاریخ. صاحب چشم‌های شگفت‌انگیز. نام‌های مستعار: کِرم، پیت کوره، جاستیس تروزِرز، بی‌نام، بچهٔ دست‌نقره‌ای، پادشاه ولگرد، شترمرغ عزادار، سوسک زشت، خنگ مزاحم.
niki

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۵۷,۶۰۰
تومان