دانلود و خرید کتاب TOP NOTCH 1 SB+WB Joan Saslow
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب TOP NOTCH 1 SB+WB اثر Joan Saslow

کتاب TOP NOTCH 1 SB+WB

معرفی کتاب TOP NOTCH 1 SB+WB

کتاب آموزش زبان انگلیسی TOP NOTCH 1 SB+WB از سری کتاب‌های Top Notch برای زبان‌آموزان است که در انتشارات مولفین طلایی به چاپ رسیده است.

انتشارات مولفین طلایی بیشتر در زمینه چاپ و نشر کتاب‌های آموزشی و دانشگاهی فعالیت می‌کند. چاپ و نشر کتاب‌های درسی، کتاب‌های آموزشی مشاغل و حرف گوناگون، تدوین جزوات دانشگاهی در قالب کتاب‌های دانشگاهی و چاپ پایان‌نامه‌ها و تالیفات دانشجویان و پژوهشگران مقاطع مختلف، در حوزه کاری این انتشارات است.

هدف این انتشارات به طور کلی، چاپ و نشر کتاب‌هایی است که به متخصصان و کارآموزان و دانشجویان کمک می‌کند بر غنای علمی خود بیافزایند و قدمی موثر در راه ارتقای تخصص خود بردارند.

 درباره مجموعه کتاب‌های آموزش زبان Top Notch

سری کتاب‌­های Top Notch برای آموزش زبان انگلیسی، بار اول در سال 2006 میلادی توسط انتشارات پیرسون لانگمن به چاپ رسید. این سری شامل ۴ کتاب است که زبان‌آموزان را از سطح A1 به سطح B1 می‌رساند. 

در ادامه، زبان‌آموزان دو کتاب تحت عنوان Summit می­‌خوانند که آن‌­ها را از سطح B2 به سطح C1 می­‌رساند. جٌن سَسلو و آلن آشر نویسندگان سری کتاب‌­های Top Notch هستند. سَسلو نویسنده کتاب­‌های زیادی برای نوجوانان و جوانان است. او زبان انگلیسی را در تمام سطوح، در آمریکا و کشورهای آمریکای جنوبی درس داده‌است و بیش از سی سال است که برای معلم‌های زبان‌­های خارجی، کارگاه­‌های آموزشی برگزار می­‌کند و روش­‌های تدریس را به آنان آموزش می‌دهد.

آلن آشر سال‌­ها زبان انگلیسی درس داده و روش‌­های تدریس را به معلمان آموزش داده است. او مشاور، برنامه­‌ریز و نویسنده چندین سری کتاب آموزش زبان انگلیسی است. آشر همچنین وسایل کمک آموزشی زیادی برای زبان‌آموزان در سنین مختلف طراحی و عرضه کرده است. او کتاب­‌های مختلفی برای نوجوانان و جوانان نوشته و دوره‌­های آموزشی آنلاین متعددی برای معلمان برگزار کرده است.

در کتاب‌­های Top Notch و Summit  به تمام مهارت­‌های زبان اعم از خواندن، نوشتن، گوش کردن و صحبت کردن پرداخته شده است. اما، آنچه بیش از همه مورد توجه قرار گرفته، مهارت گوش کردن و صحبت کردن است. تمرین­‌های کاربردی این کتاب‌ها، زبان‌­آموز را در موقعیت‌­های مختلفی قرار م‌دهد که به او کمک می­‌کنند راجع به مسائل مختلف صحبت کند. در این مجموعه، هر فصل با چند هدف مشخص شده آغاز می‌شود و در انتهای فصل انتظار می‌رود زبان‌­آموزان به این اهداف دست پیدا کرده باشند.

گرامر در هر درس در بخشی جداگانه و به صورت جمله‌هایی که از مکالمه یا متن ریدینگ استخراج شده‌ مطرح می­‌شود. بعد از طرح نکته گرامری، یک یا دو تمرین آورده شده و سپس با کمک همان گرامر، گفت‌و‌گوی کوتاهی بین دو زبان‌­آموز صورت می­‌گیرد. در پایان هر فصل قسمتی برای مرور گرامر آن  در نظر گرفته شده‌است. 

در این مجموعه کتاب­‌ها، از سطح پایه تا آخرین سطح، توجه زیادی به مبحث تلفظ شده‌است. هر درس بخش تلفظ جداگانه‌­ دارد و به آموزش نشانه­‌های فونتیکس می­‌پردازد. این بخش همچنین به نکاتی همچون ترکیب­‌های صدا، تاثیر صداهای مجاور روی هم، لحن و غیره می­‌پردازد. همچنین در انتهای کتاب، بخشی با عنوان جدول تلفظ در نظر گرفته شده‌ که نشانه­‌های تلفظ کلمات را به صورت کلی ارائه می­کند.

از ویژگی­‌های مهم دیگر این کتاب بیان کلمات و جملات کاربردی در مکالمه‌­های کوتاه است. این مکالمات، دستور زیان درس جدید را هم در خود دارند، و با توجه به کوتاه بودن آن­ها، دانش­‌آموزان می­‌توانند آنها را ظرف مدت کوتاهی حفظ کنند. بخش تقویت کلمات نیز که در انتهای کتاب آمده است به بالا بردن تعداد کلمات زبان‌­آموزان کمک می‌­کند

خواندن کتاب TOP NOTCH 1 SB+WB را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب یکی از کتاب‌های آموزش زبان و مخصوص زبان‌آموزان سطح ۱ است.

مهارت های زندگی (با رویکرد بالینی)
رقیه محمدی پور
دکترین ولایت فقیه (۲)
احمد اکبری
کی از همه عزیزتره؟
نفیسه خانی
یادگیری معکوس
زینب گلزاری
دکترین ولایت فقیه
احمد اکبری
برسد به دست آقای رئیس جمهور
احمد اکبری
ذخایر ژنتیکی دامی در خطر انقراض ایران
نعمت الله اسدی
کتاب طلایی مبانی علم اقتصاد
نوید سالک
کتاب طلایی مبانی جمعیت شناسی (نسل سوم)
فاطمه میرزاوندیان
کتاب تست طلایی مبادی فقه و اصول (نسل سوم)
سمیه رضاپور کجیدی
کتاب طلایی زبان تخصصی کامپیوتر
آیدا پورنسب
کتاب طلایی حقوق جزای عمومی ۱ (نسل سوم)
جمیله کرمی
کتاب طلایی حقوق اساسی ۱ (نسل سوم)
حمیدرضا تاج پور
نکته تست طلایی بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان ها
مریم السادات اسماعیلی
کتاب طلایی بهداشت روانی (نسل سوم)
زهرا فتحی
کتاب طلایی انگیزش و هیجان (نسل سوم)
زهرا فتحی
کتاب طلایی آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستان (نسل سوم)
زهرا فتحی
کتاب طلایی تفسیر موضوعی نهج البلاغه (نسل سوم)
زهرا فتحی
کتاب طلایی آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (نسل سوم)
زهرا فتحی
کتاب طلایی اخلاق اسلامی (نسل سوم)
سهیلا علیزاده
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه