دانلود و خرید کتاب ارامنه و روسیه جورج بورنوتیان ترجمه رجبعلی کاوانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارامنه و روسیه اثر جورج بورنوتیان

کتاب ارامنه و روسیه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ارامنه و روسیه

کتاب ارامنه و روسیه نوشته جورج بورنوتیان و ترجمه رجبعلی کاوانی، تاریخچه‌ای مستند است که وقایع سال‌های ۱۶۲۶ تا ۱۷۹۶ را روایت می‌کند. وقایعی که تا امروز و به نام بحران قراباغ ادامه دارد.

در دوران سلطنت شاه عباس اول، ایران یکی از بازیگران اصلی در عرصه بازگانی، اقتصاد و سیاست بود اما کم‌کم با کم شدن قدرت پادشاهان ایران به یکی از کشورهای جهان سومی و نسبتا ضعیف تبدیل شد. اما اگر به دنبال چرایی این وقایع هستید باید با شرح مستند ماجراهایی آشنا شوید که از چهار قرن پیش آغاز شده است و تا همین امروز هم ادامه دارد. ماجرایی که به نام بحران قره باغ (قراباغ) معروف است و امروزه نیز بخش مهمی از اخبار را به خود اختصاص می‌دهد. 

کتاب ارامنه و روسیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ ایران و تاریخ ارامنه پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جورج بورنوتیان

جورج بورنوتیان دکترای تاریخ دارد و استاد دانشگاه است. او در دانشگاه‎‌های نیویورک، کلمبیا و یو سی ال ای به تدریس تاریخ ایران می‌پردازد.

نظرات کاربران

کاربر 2686186
۱۳۹۹/۱۰/۱۰

این کتاب اسناد مرجع بسیار عالی، حاوی ۴۴۰ سند تاریخی در مورد ریشه های جدایی هفده شهر قفقاز از ایران و بحرانهای دائمی در منطقه قفقاز همچون بحران قراباغ بین ارامنه و آذری هاست. استفاده از اسناد این کتاب را

- بیشتر
کاربر ۲۶۹۲۲۳۴
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

این کتاب یک ترجمه بی نقص و بسیار عالی از جناب دکتر کاوانی است. ترجمه های پیشین ایشان را نیز خواندم و بسیار لذت بردم. خیلی ممنون!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۵۳ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۵۳ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان