دانلود و خرید کتاب الگوی بهینه در طراحی مجتمع های مسکونی بابک جهانگیریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الگوی بهینه در طراحی مجتمع های مسکونی اثر بابک جهانگیریان

کتاب الگوی بهینه در طراحی مجتمع های مسکونی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب الگوی بهینه در طراحی مجتمع های مسکونی

کتاب الگوی بهینه در طراحی مجتمع های مسکونی نوشته بابک جهانگیریان به مقایسه دو الگوی هندسی متعارف اقلیدسی و فراکتال در ساختمان‌سازی می‌پردازد.

امروزه مجموعه‌های مسکونی و آپارتمان‌ها که قرار بود پاسخگوی نیاز اسکان بشر باشند نهاد خانواده را به عنوان مخاطب اصلی خانه آنچنان به سرعت تغییر شکل داده که باعث کم‌رنگتر شدن روابط اجتماعی و اصول بنیادین خانواده در میان ساکنین شده است. بعبارتی می‌توان این ناکارآمدی اجتماعی و اختالالت فزآینده در تعامل اجتماعی بین افراد را از نتایج رابطه افراد با محیط دانست که این مسأله باعث جدایی فلسفی، روانی و فیزیکی بشر از محیط اطرافش شده است. از سوی دیگر با افزایش مصرف سوخت‌های فسیلی و بروز مشکالت عدیده طراحان را به فکر واداشت تا با بکارگیری شیوه‌های معماری سازگار با اقلیم که با بررسی نمونه‌های معماری بومی و سنتی که دارای ساختار فراکتالی‌اند بپردازند.

 کتاب حاضر در صدد است با استفاده از هندسه فراکتال، فاصله‌ای را که مدت‌ها است بین انسان و طبیعت به وجود آمده، از بین ببرد و با شناسایی مولفه‌های تاثیرگذار بر این رابطه باعث شود که ساختارهای فراکتال طبیعت در آثارشان نمود پیدا کند و هدف نهایی پاسخ به این سوال خواهد بود که هندسه، بویژه مدل فراکتالی تا چه اندازه می‌تواند در جدایی فلسفی، روانی و فیزیکی بشر از محیط اطرافش بهبودی ایجاد کند؟و آیا با تغییراتی در کالبد معماری می‌توان این رابطه را بین ساکنین یک مجموعه افزایش داد؟

 خواندن کتاب الگوی بهینه در طراحی مجتمع های مسکونی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 متخصصان و مهندسان طراحی ساختمان را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان