دانلود و خرید کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول آن دمارایس ترجمه سعید وهابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول اثر آن دمارایس

کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول

آن دمارایس و والری وایت در کتاب مشترک خود برای شما از اهمیت افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول صحبت می‌کنند. 

 درباره کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول

برخورد اول با دیگران همیشه بسیار مهم است زیرا می‌تواند افکار آنها را از همان ابتدا نسبت به شما جهت دهد. اگر دوست دارید با کسی که از او خوشتان می‌آید وارد رابطه شوید قطعا تصور او راجع به شما در برخورد اول برایتان بسیار مهم خواهد بود و تلاش خود را می‌کنید که فردی جذاب و مورد پسند به نظر بیایید.

گاهی در جمع‌های دوستانه نیز اتفاقاتی می‌افتند که باعث می‌شوند ما درباره خودمان به فکر فرو رویم . درباره این که چرا احساس می‌کنیم به اندازه دیگران طرف توجه نیستیم یا کسی روی سخنش با ما نیست در حالی که ما هم به همان اندازه در جمع حضور داریم و مشارکت می‌کنیم.

مثلا تصور کنید در کافه‌ای با بهترین دوست خود که تقریباً همسن شماست و مانند شما جذاب و باهوش است، نشسته‌اید. هر دوی شما مکالمه‌ای را با صاحب کافه آغاز می‌کنید. همگی می‌خندید و اوقات خوشی را می‌گذرانید، اما درحین گفتگو وقتی که متوجه می‌شوید طرفِ توجه صاحب کافه بیشتر به دوست شماست تا خود شما، ناراحت و کمی سردرگم می‌شوید یا در میهمانی مربوط به شرکت همسرتانِ، با آدم‌های ناآشنای بسیاری برخورد می‌کنید و در مجموع اوقات خوشی را می‌گذرانید، اما در راه خانه، این احساس ناخوشایند در شما به وجود می‌آید که در طول میهمانی، خود را مضحکه دیگران کرده‌اید.

 این اتفاقات کم و بیش برای همه ما افتاده‌اند و گاهی وقت‌ها هم ما را بی‌اندازه دلشکسته و ناراحت کرده‌اند.

 آن دمارایس و والری وایت در این کتاب نگاهی روان‌شناسانه به این موضوع دارند. آنها به چرایی این موضوع می‌پردازند و اصول هفتگانه‌ای را مطرح می‌کنند که شما را در یک تاثیرگذرای خوب اولیه روی افراد یاری خواهد کرد. آنها در این کتاب درباره تاثیر بیان و شیوه رفتار روی طرف مقابل در اولین برخورد هم در یک فصل جداگانه سخن گفته‌اند.

این کتاب راهنمای خوبی است تا بتوانیم در روابطه اولیه خود با دیگران بهترین و به یادماندنی‌ترین تاثیر را روی آنها بگذاریم و دوستان زیادی داشته باشیم.

 خواندن کتاب اهمیت افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

 اگر برداشت دیگران در برخود اول برای شما اهمیت دارد و دوست دارید همیشه تاثیرگذار و طرف توجه باشید، این کتاب به شما کمک خواهد کرد.

 بخشی از کتاب افکار دیگران در مورد شما در برداشت اول

آیا تاکنون برای‌تان پیش آمده که به تنهایی در یک میهمانی حضور یابید و در جستجوی کسی باشید که سر صحبت را با او باز کنید؟ آیا تاکنون در شهری غریب به دنبال کسی بوده‌اید تا از او نشانی خیابانی را بپرسید؟ شما احتمالاً این شخص را به صورت اتفاقی انتخاب نمی‌کنید. شما اشخاص را بر اساس این که چه قدر در ارتباط برقرار کردن راحت به نظر می‌رسند، ارزیابی می‌کنید. مطمئناً شما متوجه علائم ظریفی که اشخاص ارسال می‌کنند، می‌شوید.

شما همچنین علائمی ارسال می‌کنید، علائمی که در بر دارنده این پیام است: « از من فاصله بگیر » یا « من آدم مطمئن و خوش‌برخوردی هستم ». خواه آگاه باشید یا نباشید، شما نحوه بیانی دارید که شروعی برای گفتگوی شما با دیگران را نشان می‌دهد. شما این مسئله را با طرز قرار گرفتن‌تان، طرز چشم دوختن‌تان و نوع پاسخ گفتن به آنها و جلب نظرشان نشان می‌دهید. آیا آگاه هستید که چه طور خود را برای اولین ارتباط آماده می‌کنید؟ آیا اشخاص به هنگام شروع گفتگو با شما در میهمانی‌ها عموماً راحت به نظر می‌رسند؟ آیا غریبه‌های نقشه به دست برای پیدا کردن نزدیک‌ترین ایستگاه مترو شما را برای راهنمایی انتخاب می‌کنند؟ آیا اشخاصی که با شما در آسانسور هستند، با شما شوخی می‌کنند؟

شما به طور طبیعی در بی


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۵۳۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان