دانلود و خرید کتاب دختر روستایی آمیش تاد سِلِک ترجمه حدیثه غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختر روستایی آمیش اثر تاد سِلِک

کتاب دختر روستایی آمیش

معرفی کتاب دختر روستایی آمیش

کتاب دختر روستایی آمیش داستانی از تاد سلک با ترجمه حدیثه غفاری است. این داستان روایتی از تقابل شهرنشینی و روستانشینی دارد و از واکنش دختری روستایی در مقابل رفتار یک دختر شهری می‌گوید.

درباره کتاب دختر روستایی آمیش

تاد سلک در این داستان تقابل میان شهرنشینی و روستانشینی را نشان داده است. در این داستان با یک دختر روستایی آمیش به نام «جنی سبزه» روبه‌رو هستیم. آمیش «Amish» یک مذهب مسیحی است. پیروان این مذهب همچنان بر اساس روش‌های قدیمی نیاکان‌شان مانند استفاده از اسب برای کشاورزی و حمل و نقل زندگی می‌کنند، پوشش سنتی دارند و از برق و تلفن هم استفاده نمی‌کنند.

زندگی آن‌ها باعث برانگیخته شدن کنجکاوی در میان شهریان می‌شود. جنی همیشه مردم شهری را می‌بیند که برای فرار از شلوغی شهر و زندگی پرسرعتشان به روستا پناه می‌آورند. آن‌ها به دنبال آرامشی می‌گردند که روستا و محیطش به آن‌ها هدیه می‌کند. اما با این‌حال گاهی واکنش خوبی نسبت به زندگی آن‌ها و بخصوص زندگی پیروان آمیش ندارند. این داستانی روایتی از یکی از همین واکنش‌های بد است. 

کتاب دختر روستایی آمیش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن داستان‌های خارجی لذت می‌برید، کتاب دختر روستایی آمیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.  

بخشی از کتاب دختر روستایی آمیش

این زندگی منه.

یه خونه روستایی دوطبقه سفید و ساده با یه درخت بلوط جلوش و چندین هکتار مزرعه ذرت و گندم در پشت اون. برق یا آب لوله‌کشی نداریم. دیوارهامون اغلب ساده هستند و مبلمانی محکم و دست‌ساز از چوب کاج و بلوط داریم که نسل‌ها عمر می‌کنن.

مزرعمون بزرگ نیست ولی برای کشت محصولات باید با کمک اسب‌های زیبا و تازه‌کار، روزهای طولانی و گاهی هم تا غروب کار کنیم.

لباسامون دست‌دوزه و رنگای ساده‌ای دارن. از سبز خوشم میاد. به نظرم تمام طیف‌های رنگ سبز یعنی سبز روشن، سبز تیره و سبز لیمویی قشنگن. اکثر لباسام سبزن واسه همین، دوستا و خونوادم، لقب «جنی سبزه» رو به من دادن. به اونا گفتم که اصلاً یه لقب نیست بلکه درواقع اسمم جنی سبزه هست. هیچ‌کس منو به اسم جنی یا جن صدا نمی‌زنه حتی جن رو با جنیفر، قاطی نمی‌کنن. همگی منو به اسم کاملم صدا می‌زنن.

خونوادم، خیلی خشکن و گاهی متوجه نمی‌شم که چرا به شوخی، می‌گن که لقب کسی، نام کامل اونه ولی خب ما این‌طوری هستیم.

نظرات کاربران

⠀⠀⠀
۱۳۹۹/۰۹/۱۷

نه صفحه؟؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۱۰,۹۰۰
تومان