دانلود و خرید کتاب اوج موفقیت ریچ فتک ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اوج موفقیت اثر ریچ فتک

کتاب اوج موفقیت

نویسنده:ریچ فتک
انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اوج موفقیت

کتاب اوج موفقیت نوشته ریچ فتک است که با ترجمه مهدی قراچه داغی منتشر شده است. این کتاب می‌خواهد به شما چیزی بدهد که زندگی‌تان را متحول سازد. می‌خواهد شما را با روشی آشنا کند تا به خوشبختی برسید. می‌خواهد به شما روش ساده و موثری را بیاموزد تا بتوانید زندگی‌تان را متعادل سازید.

درباره کتاب اوج موفقیت

اگر به موفقیت حرفه‌ای و شخصی رسیده‌اید و با این حال می‌ترسید که به آنچه خواسته‌اید رسیده باشید و جایی برای پیشرفت بیشتر باقی نمانده باشد، بدانید که اوج موفقیت می‌تواند نصیب شما شود. اگر می‌خواهید به رویایی تحقّق بخشید، خواه این رویا شروع کار جدیدی باشد یا رسیدن به مقام بالای شرکتی که در آن کار می‌کنید، اگر رویایتان این است که به دور دنیا سفر کنید، به آمادگی جسمانی عالی برسید، اگر می‌خواهید پا از محدوده‌های ظاهری زندگی فراتر بگذارید، اوج موفقیت می‌تواند از آن شما باشد. اگر سعی کرده‌اید مطابق اصول قدیمی رسیدن به موفقیت تلاش کنید و به این نتیجه رسیده‌اید که این اصول و قواعد دیگر کارایی لازم را ندارند، اوج موفقیت می‌تواند از آن شما نیز باشد.

خواه قصد داشته باشید که عملکرد خود را بهتر کنید، بر درآمدتان بیفزایید یا از زندگی‌تان بیشتر بهره بگیرید، راهکارهایی که به آن احتیاج دارید و ابزاری که برای انجام دادن این کار مهم می‌خواهید در اختیار شما است.

با این حساب اوج موفقیت چیست. به زبان ساده، منظور این است که به شکل ساده‌تر و مؤثرتری به موفقیت برسیم. ما اعتقاد داریم که همه کارها را می‌توان ساده‌تر برگزار کرد و تفریح بیشتری داشت. فقط کافی است این کتاب را بخوانید و بفهمید.

خواندن کتاب اوج موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اوج موفقیت

مراجعانم از من انتظار دارند به آنها کمک کنم تا هدفهایشان را شناسایی کنند. این هدفها می‌تواند پیشرفتهای شغلی، موفقیتهای مالی و زندگی شخصی بهتر باشد. اگر با این اشخاص ملاقات کنید از موفقیتهایی که نصیب برده‌اند حیرت نمی‌کنید: اما حیرت می‌کنید که از چه آرامشی برخوردارند. دلیل ساده‌ای در کار است. آنها روشی ساده و مؤثر برای رسیدن به موفقیت پیدا کرده‌اند. روشی که به روزی شانزده ساعت کار کردن نیاز ندارد، روشی که به صفر رسیدن زندگی خانوادگی را قبول ندارد. من به آنها کمک کرده‌ام تا از طرز کار این راهکارها مطلع شوند و حالا هم می‌خواهم که همین راهکارها را با شما در میان بگذارم. با اشخاصی هم که شرح حالشان را می‌خوانید، چنین کرده‌ام:

ـ تامارا، مالک یک مدرسه ژیمناستیک و یک کانون صخره‌نوردی است. او تمام پول و اوقاتش را صرف کارش می‌کرد و در این میان خانواده، دوستان و خودش در شمار محرومان قرار می‌گرفتند. تامارا با آشنا شدن با راهکارهای جدید توانست از میزان حضور خود در کار بکاهد، توانست فرصت بیشتری را صرف دوستانش بکند و در ورزشهای مورد علاقه‌اش شرکت جوید. از همه مهم‌تر، توانست به خود استراحتی بدهد و برای گذراندن تحصیلات خود به نپال برود.

ـ میشل، یکی از شرکای تولید برنامه آگهی‌های تجارتی تلویزیونی که کارت اعتباری‌اش ۳۰۰۰۰ دلار بدهی داشت، می‌خواست بدهیهایش را بپردازد. میشل به کمک احتیاج داشت. به او گفتم به جای اینکه در حرفه‌ات کار کنی روی آن کار کن. میشل توانست درآمد سالانه شرکتش را از ۵۰۰۰۰ دلار به بیش از ۱ میلیون دلار افزایش دهد، بدهی کارت اعتباری او هم دیگر وجود خارجی ندارد.

ـ کریستین، مشاور مالی یک مؤسسه سرمایه‌گذاری است. او هشت سال است که در این سمت کار می‌کند. به شدت کلافه بود. درآمدش به حدّ سقف خود رسیده بود و او فرصتی نداشت که صرف خودش بکند. آن‌طور که می‌گفت می‌خواست «دوباره زندگی کردن» را تجربه کند. به او آموختم چگونه از کلافه شدن نجات پیدا کند. او ۹ کیلوگرم از وزن بدنش کاست، با مرد بسیار خوبی ازدواج کرد و درآمدش را ۲۰۰ درصد افزایش داد.

از همه مهم‌تر، تامارا، میشل و کریستین جملگی درس مهمی را یاد گرفتند. آنها دست از تقلا علیه خود برداشتند و توانستند به هدفهایشان برسند و حتی از آن فراتر بروند.

رسیدن به اوج موفقیت: هفت اقدام برای رسیدن به اوج موفقیت

می‌خواهم در فهرستی اجمال‌گونه راه رسیدن به اوج موفقیت را به شما آموزش دهم. مراحل هفت‌گانه رسیدن به اوج موفقیت عبارتند از:

ـ فرصت‌آفرینی کنید و بخت و اقبالتان را مقدّر سازید. یاد می‌گیرید که چگونه در زمان مناسب در مکان مناسبی قرار بگیرید. موضوع تنها بر سر بخت و اقبال نیست. مهم این است که وقتی فرصت مناسب دست می‌دهد آمادگی لازم را برای بهره‌برداری از آن داشته باشید. با شما از تقاطعی حرف می‌زنم که راهکار و فرصت مناسب به هم می‌رسند و شما را به مکانی می‌برند که بتوانید بخت و اقبال را بیافرینید. 

ـ بیاموزید که از نقاط قوت خود استفاده کنید، نقطه ضعفهای خود محدود کننده را فراموش کنید. مهم این است که موفقتیهای گذشته و قوتها را از نو جهت بدهید و از آنها برای برخورد با نقاط ضعف خود استفاده کنید. این‌گونه، وقتی فرصت مناسب از راه می‌رسد برای اقدام کردن آمادگی بیشتری خواهید داشت. وقتی بیاموزید که چگونه نقاط ضعف را به جنبه‌های مثبت بدل سازید، می‌توانید بدون تلاش و تقلّا محدودیتها را کنار بزنید. به شما چگونگی انجام این کار را یاد می‌دهم.

ـ شرکا و همکاران مناسبی پیدا کنید تا از کمکهای لازم برخوردار باشید. چیزی به نام موفقیت خود ساخته وجود ندارد. همه، برای حمایت از خود، به همکارانی احتیاج دارند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

حجم

۵۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان