دانلود و خرید کتاب ۵۲ راز روانشناسی کریس دی ترجمه مریم آخوندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵۲ راز روانشناسی اثر کریس دی

کتاب ۵۲ راز روانشناسی

معرفی کتاب ۵۲ راز روانشناسی

کتاب ۵۲ راز روانشناسی، برای ببهبود بخشیدن به زندگی، بر حسب یک فرصت یک هفته‌ ای، اثری از کریس دی با ترجمه مریم آخوندی است. این کتاب راهکارهای مفیدی برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی دارد. 

درباره کتاب ۵۲ راز روانشناسی

کریس دی کتاب ۵۲ راز روانشناسی را بر اساس تجربه‌اش در سال‌ها کار بالینی نوشته است. این کتاب، شامل اصولی است که به تمام افراد بینشی خاص می‌دهد تا در موقعیت‌های مختلف زندگی از آن‌ استفاده کنند. در حقیقت نویسنده در تلاش است تا به مخاطبان کمک کند که شخصیتشان را بهبود بخشند، عزت نفسشان را بالا ببرند، یادگیری‌شان را وسعت بخشند و توانایی‌هایشان را در برابر چالش‌ها بالا ببرند و قدرت حل مساله را پیدا کنند. راهکارهای این کتاب به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را تغییر دهید و شادی و لذت حقیقی را تجربه کنید. 

کتاب ۵۲ راز روانشناسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمام افرادی که دوست دارند زندگی‌شان را بهبود ببخشند و به سمت خوشبختی واقعی حرکت کنند، پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

Dexter
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

کتابی بسیار عالی برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی شخصی‌. به شخصِ نسبت به کتاب های روان شناسی که پر از داستان و خاطرات نویسنده هست و پرگویی و اضافه گویی دارند حس خوبی ندارم . این کتاب برخلاف سایر کتاب

- بیشتر
کاربر ۳۲۸۷۰۶۹
۱۴۰۰/۰۳/۲۵

من دوسش نداشتم جالب نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴۴۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان