دانلود و خرید کتاب شاد و دور از استرس سارا مک نامرا ترجمه فرناز توانایان‌فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاد و دور از استرس اثر سارا مک نامرا

کتاب شاد و دور از استرس

معرفی کتاب شاد و دور از استرس

کتاب شاد و دور از استرس نوشته سارا مک نامرا است. این کتاب با ترجمه فرناز توانایان‌فرد منتشر شده است. این کتاب راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان را معرفی می‌کند.

درباره کتاب شاد و دور از استرس

در سال‌های اخیر آشفتگی‌های مربوط به اضطراب و نگرانی در نوجوانان، از جمله: خودکشی‌ها، سوءاستفادهٔ جنسی، افسردگی، نگرانی و بی‌نظمی در غذا، افزایش به سزایی داشته است.

این کتاب برای کسانی است که شاهد تلاش نوجوان خود برای پذیرش و سازگاری با تغییر و تحولات دوران گذر از کودکی و ورود به دنیای نوجوانی هستند. همچنین برای کسانی نوشته شده است که به مشکلات خاص نوجوانانی که در حال دست و پنجه نرم کردن با این تغییرات هستند توجه می‌کنند. در این کتاب، دلایل و مدارکی منطقی توصیه شده است که مفید و سودمند هستند و دارای راهنمایی‌های عملی است که جوانان را پند می‌دهد و آنان را قدرتمند می‌سازد تا بهترین تصمیمات را بگیرند.

خواندن کتاب شاد و دور از استرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مربیان و والدین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شاد و دور از استرس

دادن مسئولیت

اگر شما یک معلم هستید، بسیار مهم است که به یاد داشته باشید این مکالمات شامل دادن مسئولیت‌هایی، هم به شما و هم به فرد نوجوان است. آن‌ها خواستار نوع متفاوتی از همکاری هستند. آن‌ها ممکن است از شما بخواهند به عنوان مداخله‌گر و فردی نوجوان موقعیت جدید را تعدیل کنید و خود را با آن وفق دهید، بخصوص اگر این موقعیت‌ها در مکانی رسمی مانند یک مدرسه رخ دهد. شاید ارزش داشته باشد با شرکت‌کننده‌ها به بحث و گفت‌وگو بپردازید، اما پاسخ‌هایی چه درست و چه غلط وجود نخواهد داشت. هدف این مکالمه کشف مسائل و کسبِ تجربه از طریق نگاهی جدید به مسائل است.

محرمانه بودن

بحث و گفت‌وگو با نوجوانان دربارهٔ مسئلهٔ محرمانه بودن، از مهم‌ترین ضروریات است. به طور معمول توصیه می‌شود که از همان اول برای نوجوان روشن کنید که اطلاعات برای همیشه محرمانه باقی خواهد ماند و اطلاعاتی که باید با افراد مناسب در میان گذاشته شود نیز محرمانه باقی خواهند ماند. نحوهٔ عملکرد در این مورد، از کشوری به کشور دیگر تغییر می‌کند و لازم است قانونی که در رابطه با موقعیت خودتان است بشناسید. می‌توانید از همان اول جوانی را که گفته است قربانی سوءاستفادهٔ جنسی بوده است مطلع کنید که قصد دارید این اطلاعات را به نیروهای انتظامی بدهید. در واقع می‌توانید به نوجوانان اطمینان دهید که این تصمیم با مشورت با آن‌ها اتخاذ می‌شود.

اگر این گفت‌وگو را به شکل گروهی هدایت می‌کنید، لازم است قبل از آنکه از افراد گروه بخواهید مسائل و مشکلات شخصی‌شان را آشکار سازند، بحث روشنی در مورد محرمانه بودن انجام دهید.

برای مثال می‌توانید از اعضای گروه بخواهید نزدیک بیایند و قرارداد محرمانه‌ای را امضا کنند که برای همهٔ آن‌ها سودمند است و مسائل محرمانه‌شان محفوظ می‌ماند. افراد گروه باید تشویق شوند تا دربارهٔ مسائل و حوادثی که حس می‌کنند حساسیت دیگر دانش‌آموزان را بالا می‌برد بحث و گفت‌وگو نکنند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲۳۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان