دانلود و خرید کتاب گمرک (عمومی و تخصصی) حسین‌علی اسماعیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب گمرک (عمومی و تخصصی)

کتاب گمرک (عمومی و تخصصی) نوشته حسین‌علی اسماعیلی و حمید مهدوی راد یکی از کتاب‌های نمونه سوالات آزمون استخدامی متمرکز کشوری است. بر این اساس سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی، جهت جایگزین کردن افراد بازنشسته با نیروی جوان و تحصیلکرده، آزمون استخدامی برگزار می‌کنند، تا با انتخاب جوانان شایسته و متخصص، خود را بروزتر و کارآمدتر کنند و نیاز خود را به نیروی متخصص برطرف سازند.

انتشارات نویسندگان آزاد با استفاده از نویسندگان با تجربه و کتاب‌های جامع نمونه سوالات آزمون استخدامی متمرکز کشوری را براساس نمونه سؤالات دوره‌های گذشته و منابع معرفی شده مورد نیاز هر شغل در دو بخش عمومی و تخصصی، آماده و منتشر کرده است تا بدین‌وسیله داوطلبان استخدام با مطالعه آن و کاملتر نمودن اطلاعات عمومی و تخصصی رشته تحصیلی خود، بهتر بتوانند در دستگاه‌های اجرایی کشور مشغول به کار شوند و براساس نظام شایسته‌سالاری در مناسب اداری کشور به صورت توانمند و اصولی درجایگاه ویژه قرار گیرند.

کتاب گمرک (عمومی و تخصصی) به متقاضی شرکت در آزمون استخدامی گمرک کمک می‌کند با دیدی باز و استفاده از تجربیات افراد آگاه و متخصص آماده شرکت در این آزمون شود.

خواندن مجموعه کتاب‌های نمونه سوالات آزمون استخدامی متمرکز کشوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب‌ها را به علاقه‌مندان به شرکت در آزمون استخدامی متمرکز کشوری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳۴ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان