دانلود و خرید کتاب کولون، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد (۲۰۲۰) عادل زینال پور قطار
کتاب کولون، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد (۲۰۲۰) اثر عادل زینال پور قطار

کتاب کولون، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد (۲۰۲۰)

معرفی کتاب کولون، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد (۲۰۲۰)

کتاب کولون، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد ۲۰۲۰ نوشته دکتر عادل زینال پورقطار مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به درس کولون، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده. کتاب کولون، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد شامل خلاصه درس و مجموعه سوال‌های آزمون است.

درباره کتاب کولون، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد

مؤسسه رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب کولون، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در کتاب کولون، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

خواندن کتاب کولون، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد ۲۰۲۰ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب کولون، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد برای کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یادبگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۲۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۲۲ صفحه