دانلود و خرید کتاب خال هدف برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خال هدف اثر برایان تریسی

کتاب خال هدف

معرفی کتاب خال هدف

برایان تریسی در کتاب خال هدف درباره قدرت تمرکز و نقش ان در موفقیت سخن گفته است. این کتاب را مهدی قراچه‌داغی به فارسی برگردانده است.

درباره کتاب خال هدف

این کتاب در هفت فصل زدن به هدف، قدرت صراحت، قدرت توجه، قدرت قصد و هدف، قدرت تمرکز، قدرت عالی بودن، قدرت اشخاص و قدرت مداومت به رشته تحریر درآمده است و در هر فصل درباره یک نکته مهم قدرت تمرکز صحبت می کند.

خواندن کتاب قدرت تمرکز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند.

 برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی از دوران جوانی اعتقاد داشت انسان به چیزی تبدیل می‌شود که به آن فکر می‌کند و به این نکته تأکید می‌کرد که میلیونرها افراد عادی هستند با این تفاوت که فقط بر روی «استقلال مالی» تمرکز دارند. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک شکتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره‌های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

 بخشی از کتاب خال هدف

در ۱۳ نوامبر سال ۱۸۹۹ مرد بزرگی به نام هووارد هیل در پنسیلوانیا متولد شد. او عاشق ورزش بود و در بیس‌بال و فوتبال مهارتی عالی پیدا کرد. او به زودی دریافت با آنکه در این رشته‌های ورزشی از استعداد فراوان برخوردار است، توانایی به اوج رسیدن و قهرمان شدن در این رشته‌ها را ندارد. از این‌رو به ورزش تیراندازی با کمان روی آورد، ورزشی که به اندازه سایر ورزشها رقابت‌آمیز نبود.

معلوم شد که ورزش تیراندازی با کمان، ورزش ایده‌آل برای هوارد هیل است. او طی چندین سال ۱۹۶ بار به طور پیاپی برنده مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان شد. و این در حالی بود که اغلب مردم اگر یک یا دو بار برنده می‌شدند، سر از پا نمی‌شناختند. او برای خودش کمان بلندتری درست کرد تا تیر را به مسافت‌های دورتری پرتاب کند و هدف‌گیری‌اش هم بهتر شود.

با این مهارت او بزرگترین شکارچی و تیرانداز در تاریخ ورزش تیر و کمان شد. در مسابقات تیراندازی با تیر و کمان، همه از همان ابتدا فرض را بر این می‌گذاشتند که هووارد هیل به مقام اول خواهد رسید. سایر رقابت‌کنندگان به دوم، سوم و یا چهارم شدن فکر می‌کردند.

می‌توانید بهترین‌ها را شکست دهید

اما با آنکه هووارد هیل بهترین تیرانداز در جهان بود، شما می‌توانستید در مسابقات تیر و کمان او را شکست دهید و این به شرطی بود که او هدف را نمی‌توانست ببیند.

تصور کنید هووارد هیل در یک مسابقه تیراندازی با تیر و کمان شرکت می‌کرد اما جلو هدف پارچه‌ای آویزان می‌کردند که او نمی‌توانست خال هدف را ببیند. تمام استعدادها و مهارتهای مورد نیاز در تیراندازی با کمان کاری برای او نمی‌توانست انجام دهد. همانطور که زیگ زیگلار می‌گوید: «واقعیت این است که تا هدف را نبینید، نمی‌توانید به هدف بزنید.»

مطلبی است که در مورد شما هم صدق می‌کند. تا دقیقآ ندانید که چه می‌خواهید ــ هدف و خال آن روی سیبل ـــ هرگز نمی‌توانید به مقام قهرمانی برسید و در مسابقه عظیم زندگی موفق گردید.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

حجم

۶۶۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان