دانلود کتاب صوتی دیگه گند نزن! (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دیگه گند نزن! (خلاصه کتاب) اثر گری‌جان بی‌شاپ

دانلود و خرید کتاب صوتی دیگه گند نزن! (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی دیگه گند نزن! (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی دیگه گند نزن اثر گری جان بیشاپ، مربی انگیزشی و موفقیت، در پی‌ اثبات این موضوع است که به جای دست روی دست گذاشتن، تخریب خود و زندگی کردن در گذشته‌ای که دیگر وجود ندارد، به دنبال ساختن آینده باشیم؛ اما در همین بین هم نباید لحظه حال را فراموش کنیم.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

اقدام کردن بدون ترس و جسور بودن برای برداشتن قدم‌های جدید، چیزی است که در این میکروکتاب آن را یاد می‌گیرید. لحن دوستانه و مستقیم این میکروکتاب باعث می‌شود تا سریع‌تر با آن ارتباط برقرار کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

شنیدن میکروکتاب دیگه گند نزن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد و توسعه فردی را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

درباره گری جان بیشاپ

گری جان بیشاپ سخنران انگیزشی، مربی توسعه فردی و نویسنده کتاب‌های پر فروش موفقیت است. او بعد از اینکه از اسکاتلند به آمریکا مهاجرت کرد دامنه مطالعاتی خود را در حوزه توسعه شخصی متمرکز کرد. با کمک تحقیقاتی که انجام داد توانست در بهبود زندگی مردم قدم‌های بزرگی بردارد و همین باعث شد تا مراجعه کنندگانی از سرتاسر دنیا برای تغییر زندگی خود نزد او بروند. او به تغییر روش و سبک زندگی در رسیدن به خواسته‌ها باور دارد و همین باور باعث شده تا کتاب‌هایش به فروش خوبی برسد.

بخشی از کتاب دیگه گند نزن

«سرزنش کردن کسی، چیزی را حل نمی‌کند»

گاهی اوقات همه چیز هم تقصیر تو نیست. مثلا مزخرفات زیادی در زندگی وجود دارد که تو مجبور شدی آن‌ها را انجام دهی و شخصا به ابعاد مختلف آن نفوذ کنی. حتی شاید متوجه شدی هیچ حق انتخابی نداری. داستان هر چقدر هم پیچیده باشد، تو می‌توانی آن‌ها را کنار بزنی، چون مسئول زندگی‌ات هستی. شاید از قبل چیزی به تو مربوط نبوده، اما اگر از این به بعد به این شکل زندگی کنی، همه‌اش تقصیر تو خواهد بود. واقعا تو درون حقایقی عجیب گیر افتادی که قبل از به دنیا آمدن تو وجود داشتند. مثلا این که در کشور خاصی به دنیا آمدی، ربطی به تو نداشته است. والدین، نژاد، جنسیت و هیچ کدام از این موارد چیزی نبودند که شما در آن حق انتخاب داشته باشید. اینکه چه رنگی مویی داری، قدت چقدر است، خانوادگی لاغرید یا چاق، همگی به همین موضوع وراثت مربوط می‌شود. موضوعی که به نوعی تو در آن‌ها پرتاب شده‌ای.

می‌توانستی در دوران متفاوتی به دنیا بیایی. مثلاً اگر ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد به دنیا آمده بودی، شرایط خانوادگی و مالی‌ات با چیزی که حالا در آن قرار داری، متفاوت بود. اهمیتی ندارد که فکر کنی شرایطی که در آن قرار داری منصفانه هست یا نه، فقط باید آن را تمام و کمال بپذیری. پذیرش، خیلی ساده تو را به سمت تغییر واقعی می‌کشاند. اگر بخواهی با همه این جریانات سر ناسازگاری برداری، کسی که در نهایت زمین می‌خورد و ضربه می‌بیند، خودت خواهی بود. به طور کلی هر محیطی تو را در قالب خودش می‌ریزد و شکل می‌دهد.

نظرات کاربران

HRVBook
۱۳۹۹/۰۸/۰۳

چندتا نکته بگم قبل ار اینکه به اصل کتاب برسم. صدای گوینده عالیه ولی نه برای این کتاب چون اون صلابت لازم رو نداره. باید یکم محکم تر می‌بود در بسیاری از بخش ها. صدای خانومی که اول و آخر

- بیشتر
مسعود انیس
۱۳۹۹/۰۸/۲۹

در مورد محتوای کتاب باید بگم اگه فکر میکنید گند زدین و زندگیتون خراب شده شاید بتونه بهتون کمک کنه،. اگر این حس رو ندارید فقط باعث میشه حس خوبتون خراب شه. که البته باز هم نکته هایی میگه که میتونه

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۱۲۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۱۲۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان