دانلود کتاب صوتی غول درون (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غول درون (خلاصه کتاب) اثر هری کارپنتر

دانلود و خرید کتاب صوتی غول درون (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی غول درون (خلاصه کتاب)

میکرو کتاب صوتی غول درون خلاصه‌ای از کتاب غول درون نوشته هری کارپنتر است. او در این کتاب درباره نحوه عملکرد و چگونگی استفاده از ضمیر ناخودآگاه سخن می‌گوید.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

درباره میکرو کتاب صوتی غول درون

تصور اینکه بتوانیم با ضمیر ناخودآگاه خود روبرو شویم، شاید عجیب و غریب باشد، اما امکان‌پذیر است. ضمیر ناخودآگاه می‌تواند زندگی شما را همان جایی ببرد که می‌خواهید. اما معمولا کسی این موضوع را نمی‌داند و به همین خاطر او هم خودش و قدرتش را از شما پنهان می‌کند و شما چون از قدرت‌های آن به خوبی اطلاع ندارید آن را رها می‌کنید.

در میکرو کتاب صوتی غول درون می‌شنوید که ضمیر ناخودآگاه چه قدرت‌هایی دارد و چطور می‌توانید از آن در جهت رسیدن به اهداف و خواسته‌هایتان استفاده کنید.

شنیدن میکرو کتاب صوتی غول درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید در مورد سلامتی، موفقیت و آرامش ذهنی خود یک راهنمای عملی داشته باشید، کتاب صوتی غول درون برای شما مناسب است.

درباره هری کارپنتر

هری کارپِنتر نویسنده، مجری، روزنامه‌نگار و مفسر برنامه‌های ورزشی شبکه بی.بی.سی «BBC» بوده است. البته او بیشتر، گزارش‌های ورزش بوکس را پوشش می‌داد. او حتی ۳ کتاب مهم در مورد ورزش بوکس هم به چاپ رسانده است. هری بعد از اینکه به کار خود را در بی.بی.سی پایان داد، کتاب مهم خود یعنی غول درون را در سال ۲۰۰۵ منتشر کرد و توانست خود را به عنوان یک نویسنده موفق معرفی کند. او در سال ۲۰۱۰ در اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد.

بخشی از میکروکتاب غول درون

متخصصان و دانشمندان بر این باورند که توانایی ضمیر ناخودآگاه انسان، بسیار زیاد است و ما فقط از ۱۰ درصد این توانایی استفاده می‌کنیم. اما برای این موضوع شما باید با معنا و مفهوم ضمیر ناخودآگاه آشنا شوید. ضمیر ناخودآگاه چیزی است که شما تنها نسبت به بخشی از آن آگاهی دارید و بخش دیگر آن از کنترل‌تان خارج شده است. موضوع دیگری که به آن می‌پردازم در مورد ذهن و مغز است. بین این دو تفاوت زیادی وجود دارد. مغز یک جسم فیزیکی است و در سر شما قرار دارد و ذهن به عنوان منبع اصلی پرورش افکار شناخته می‌شود.

البته علم تعامل بین رفتار و عصب، این مورد را هم اضافه می‌کند که مغز در همه بدن وجود دارد و در درون جمجمه افراد زندانی نشده است.

در میکرو کتاب صوتی غول درون می‌شنید که ضمیر ناخودآگاه چه قدرت‌هایی دارد و چطور می‌توانید از آن در جهت رسیدن به اهداف و خواسته‌هایتان استفاده کنید.ها با کمک دارو امکان‌پذیر بود. اما ضمیر ناخودآگاه این قدرت را دارد که بتواند روی اعمال غیرارادی انسان هم تاثیر بگذارد.

نظرات کاربران

رضا
۱۴۰۰/۰۱/۱۳

کتاب کامل رو بخونید و ریلکسیشن رو انجام بدهید فوقالعاده است متاسفانه میکروبوک ریلکسیشن رو کامل نگفته

کاربر ۲۹۵۹۰۴۴
۱۴۰۲/۰۲/۲۰

با خوندن این کتاب در مورد ضمیر ناخودآگاه مطالب جالب و مفیدی یاد میگیریم .از ضمیر ناخودآگاه و نحوه کارکرد و استفاده اش دید خیلی خوبی به خواننده میده.

کاربر 4775358
۱۴۰۲/۱۲/۰۸

کتاب خوبی بود به قدرت ضمیر ناخودآگاه اشاره داره و اینکه با خواستن اولین قدم رو برای رسیدن طی کردید

کاربر ۷۰۳۲۳۹۳
۱۴۰۲/۰۷/۲۳

تا فصل چهارم که گوش دادم خیلی عالی عالی بود فقط باید خودت بخواهی انجام بدی به خودت سخت نگیر فوق‌العاده باحال

زمان

۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان