دانلود کتاب صوتی غول درون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غول درون اثر هری کارپنتر

دانلود و خرید کتاب صوتی غول درون

معرفی کتاب صوتی غول درون

کتاب صوتی غول درون اثری از هری کارپنتر است که با ترجمه مریم بردبار و صدای حسن آزادی می‌شنوید. این کتاب صوتی شما را با ضمیر ناخودآگاهتان آشنا می‌کند و به شما نحوه عملکرد و چگونگی آن را می‌آموزد. این اثر یکی از کتاب‌های مرجع در این زمینه است که می‌تواند به تمام پرسش‌هایتان در زمینه ضمیر ناخودآگاه و نحوه کار آن، پاسخ بدهد. 

درباره کتاب صوتی غول درون

شما از صبح که بیدار می‌شوید، چه به دنبال کسب‌و‌کار باشید و چه مشغول کارهای خانه و خانواده، مدام به این فکر می‌کنید که وقتی شب سرتان را روی بالش می‌گذارید به هدفی که دنبالش بوده‌اید، رسیده‌اید یا نه! دوست دارید کارهایتان را بدون نقص انجام دهید و چه در محل کار و چه در منزل بهترین باشید. در واقع مدام برای بی‌نقص بودن زندگی تلاش می‌کنید، ولی گاهی بدون این‌که بخواهید به بن‌بست می‌خورید و نمی‌دانید کجای کار اشتباه کرده‌اید. یا حتی از خودتان می‌پرسید نکند می‌توانستم راه‌حل مناسب‌تری پیدا کنم؟

کتاب صوتی غول درون یک مجموعه‌ی کامل از تمرینات تکنیکی است که برای پرورش ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه شما نوشته شده است. شما با چند تمرین ساده (که به گفته‌ی نویسنده اصلا تخصصی و عمیق نیستند)، به آنچه که از غول چراغ جادوی درونتان می‌خواهید، می‌رسید.

هری کارپنتر نویسنده‌ی این کتاب، خود با مطالعه‌ی چندین کتاب و رفتن به سمینارهای مختلف دوره‌هایی در هشت درس طراحی کرده‌ و به گفته‌ی خودش این کتاب نوعی کتاب راهنما برای بهبود همه‌جانبه‌ی زندگی هر شخصی است که دوست دارد عادات نامطلوب خود را کنار بگذارد و به سادگی زندگی خود را دگرگون سازد.

غول درون همان ضمیر ناخودآگاه در ذهن شماست که معمولا نحوه‌ی استفاده از آن را نمی‌دانید. کتاب صوتی غول درون به شما می‌آموزد که چگونه ضمیر ناخودآگاه خود را برای رسیدن به خواسته‌هایتان به‌کار گیرید، عادت‌های بد خود را تغییر دهید و عزت نفس بیشتری داشته باشید. با شنیدن این کتاب می‌فهمید که چگونه حافظه‌ی خود را تقویت کنید و با سرعت بیشتری بیاموزید. همچنین یاد می‌گیرید چگونه به خودتان انگیزه بدهید و روند کارتان را بهبود ببخشید. حتی می‌توانید عادت‌های غلط خواب‌تان را تصحیح کنید و به آرامش برسید.

البته فکر نکنید قرار است با مطالعه این کتاب آموزش تخصصی روانشناسی ببینید، نه! همه‌ی این معجزات در درون شما از بدو تولد وجود داشته‌اند و شما فقط کافی است که آن‌ها را بیدار کنید، آن هم با کمک غول درونتان.

چرا باید این کتاب صوتی را بشنویم؟

هری کار‌پنتر با تمرین‌های عملی ساده‌ای که در هر درس از کتاب صوتی غول درون آورده همراهیتان می‌کند و در پایان هر تمرین با حرکات ریلکسیشن کمکتان می‌کند تا با بهبود رفتار به اهدافتان نزدیک‌تر شوید. از طرفی به شما می‌آموزد که چگونه به آرامش درون برسید.

در پایان مطالعه‌ی کتاب غول درون شما یاد می‌گیرید ارباب غول خود باشید، نه برده‌ی او. یاد می‌گیرید ضمیر ناخودآگاه خودتان را تبدیل به غول شخصی کنید و پی می‌برید چگونه به هر چه دلتان می‌خواهد برسید: با تمرکز، توجه و تقویت ذهن. با خالی کردن مغز از افکار منفی و جایگزین کردن آن با انرژی مثبت و تقویت آن برای رسیدن به هدف‌هایتان.

درک مطالب کتاب صوتی غول درون بسیار ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی است؛ تا جایی که نویسنده این تمرین‌ها را حتی به نوجوان‌ها و جوان‌ها هم پیشنهاد می‌کند؛ و در ابتدای کتاب می‌نویسد که امیدوار است در آینده این آموزش‌ها را برای نوجوان‌ها هم داشته باشد.

شنیدن کتاب صوتی غول درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی غول درون برای کسانی مفید است که علاقه‌مند به مباحث روانشناختی‌اند؛ و برای بهتر زیستن و تحول در زندگی می‌خواهند ضمیر ناخودآگاه‌شان را به فرمان خودشان در آورند. شما در هر حال و وضعیتی که باشید می‌توانید از این کتاب و تمرین‌های آن بهره ببرید و از درون ضمیر ناخودآگاه خود برگ برنده‌ی زندگی‌تان را بیرون بیاورید.

درباره‌ هری کارپنتر

هری کارپنتر نویسنده‌ی آمریکایی کتاب‌های روانشناسی و موفقیت است. البته عمده‌ی شهرتش به دلیل توجه به ضمیر ناخودآگاه انسان است، و کتاب غول درون را بر اساس همین تحقیقات و دوره‌ها نوشته‌ است. او سال‌هاست که به برگزاری دوره‌های مختلف و تربیت شاگردانی در حوزه‌ی تربیت ذهن پرداخته است. اما شروع قصه‌ی او به خیلی وقت پیش برمی‌گردد، یعنی زمانی که هری یک کودک بیمار بوده است.

این نویسنده، خودش غول درونش را در ده سالگی یافته، زمانی که از بیماری نادر قلبی رنج می‌برده و پزشک‌ها درمانی برایش نیافته بودند. هری کارپنتر با بدنی رنجور و ضعیف درست زمانی که پدر و مادرش ناامید و درمانده او را به مدت یک‌سال در تخت‌‌خواب بین هوشیاری و بیهوشی نگهداری کرده بودند، با کمک یک مربی و شفاگر که به پیشنهاد مادربزرگ مذهبی‌اش استخدام شده بود، نجات پیدا کرد.

شفاگر فقط به مدت چند ماه به او آموخت که رسیدن به هر چیزی با قدرت تلقین ممکن است. هری هم که قدرت شفابخشی خود را تقویت کرده بود، به طرز معجزه‌آسایی به زندگی برگشت؛ تا آن‌جا که یکی از پزشکان مقاله‌ای بلندبالا درباره‌ی معجزه‌ی زندگی او نوشت.

هری بعد از آن تولد دوباره، مطالعات و تحقیقاتش را در زمینه‌ی ضمیر ناخودآگاه و راه‌های تقویت آن آغاز کرد و تا سی سالگی هر چه را که لازم بود فرا گرفت؛ هر چند برای گذران زندگی و داشتن رفاه مالی نسبی، سراغ شغل مهندسی هوافضا رفته بود.

تلاش خستگی‌ناپذیر هری کارپنتر در زندگی به مجموعه‌ای از اطلاعات ارزشمند تبدیل شد که حتی به بهبود روابط او با همسرش هم کمک می‌کرد. بالاخره هری بعد از بازنشستگی تصمیم گرفت این تجربیات را در اختیار دیگران هم بگذارد تا آن‌ها هم ضمیر ناخودآگاه‌شان را بیدار کنند و به اهدافشان نزدیک شوند.

او پس از بازنشستگی، به تدریس این علم در منطقه‌ی جنوب کالیفرنیا مشغول شد. شاگردان هری همیشه از او می‌خواستند کتابی معرفی کند که همه‌ی این تجربیات ارزشمند را داشته باشد؛ و او همیشه به آن‌ها می‌گفت که هیچ کتابی آن بیرون نیست که تمام این اطلاعات را یک‌جا نوشته باشد.

هری کارپنتر بعد از مدتی، به درخواست شاگردانش تصمیم گرفت کتاب غول درون را بنویسد و حاصل تمام مطالعات و سمینارها و تجربیات کودکی‌اش را به رشته‌ی تحریر درآورد. هری که چهار فرزند و هفت نوه داشت، معجزات این کتاب و تمرین‌هایش را در زندگی خانوادگی خودش هم به وضوح دیده بود. کتاب صوتی غول درون را دکتر مریم بردبار ترجمه کرده است. این نسخه‌ی صوتی را می‌توانید با صدای دلنشین حسن بردباری در طاقچه بشنوید و لذت ببرید.

نظرات کاربران

محمدعلی بهشتی
۱۴۰۰/۰۸/۲۸

صدای گوینده مناسب نیست

موسوی راد
۱۴۰۲/۰۱/۲۶

سلام جای دیگه دیدم ارزونتر بود ممنون

زمان

۱۱ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۶۵۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۶۵۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۳۰,۱۰۰
۳۰%
تومان