دانلود و خرید کتاب کلاه ایمنی جان گوردون ترجمه آرش صدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلاه ایمنی اثر جان گوردون

کتاب کلاه ایمنی

نویسنده:جان گوردون
مترجم:آرش صدر
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کلاه ایمنی

جان گوردون در کتاب کلاه ایمنی، ۲۱ روش برای یک هم‌تیمی عالی بودن معرفی کرده است. داشتن هم‌تیمی خوب در کار نه تنها باعث پیشرفت کار می‌شود بلکه فضا را برای شما دوست‌داشتنی و جذاب و راحت می‌کند. هم‌تیمی خوب می‌تواند شما را درک کند، با ایده‌هایتان همراهی کند و به شما در رسیدن به نتایج دلخواهتان در کار کمک کند. هم‌تیمی‌های عالی، تنها به طور موقت شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهند؛ بلکه تاثیرشان در باقی سال‌های زندگی شما به جا می‌ماند.

کلاه ایمنی داستان واقعیِ فراموش نشدنی‌ای در مورد یک رهبر و هم‌تیمیِ‌ از خودگذشته، وفادار، پر انرژی، سختکوش، اهل رقابت و مشتاق است. همینطور تاثیری که او بر روی تیمش گذاشت و درسهایی که می‌توانیم از او یاد بگیریم را بررسی می‌کند.

از لحظه‌ای که جان گوردون، نویسنده این کتاب در مورد جورج بُویاردی و کلاه ایمنی شنید، برانگیخته شد و این ایده او را جذب خود کرد. طی سال‌ها او با مربیان جورج ملاقات کرد، در مراسم‌های «شام شماره ۲۱» که به افتخار بُویاردی برگزار می‌شود شرکت کرد، با خانواده او دیدار داشت، با هم‌تیمی‌هایش صحبت کرد و دید که او چگونه بر تمام اشخاصی که او را می‌شناختند تاثیر گذاشته است.

این کتاب حاوی مطالب زیر است:

  • داستانی واقعی در مورد جورج بُویاردی، تیم او و میراث او.
  • ۲۱ درس برای تبدیل شدن به یک هم‌تیمی‌ عالی.
  • بینش‌هایی از طرف هم‌تیمی‌های جورج که درسهای مطرح شده در این کتاب را در زندگی واقعی به تصویر می‌کشد.
  • ۲۱ تمرین برای اینکه شما نیز بتوانید تیمی عالی درست کنید.

کتاب کلاه ایمنی، به همراه نکاتی عملی و درس‌هایی متحول‌کننده برای زندگی، شما را تشویق می‌کند تا بهترین هم‌تیمی‌‌ای باشید که می‌توانید. تا با کمک هم تیمی‌های خود، تیمی عالی داشته باشید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۶٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

حجم

۱۴۶٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۵۰۰
تومان