دانلود و خرید کتاب عمان سیدحمزه صفوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب عمان

کتاب عمان، نوشته دکتر سیدحمزه صفوی و جواد میرگلوی بیات، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی کشورهای اسلامی موسسه آینده پژوهی جهان اسلام است.

مؤسسه‌ی آینده‌پژوهی جهان اسلام مؤسسه‌ای طراز اول در حوزه‌ی مطالعات فرهنگی ـــ هنری، سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی جهان اسلام در سطح منطقه است که می‌کوشد ضمن پایه گذاری و ارتقا رشته مطالعات جهان اسلام در سطح تحصیلات تکمیلی و طراحی گروه‌ها و دوره‌های آموزشی ــــ پژوهشی، دیدگاهی واقع گرا ـــــ عملگرا را در همگرایی و وحدت جهان اسلام گسترش دهد.

موسسه آينده­‌پژوهی جهان اسلام، با هدف واكاوی مبانی و راهكارهاي ارتقا سطح كيفی و كمی مناسبات كشورهای اسلامی پايه‌­گذاری شده است. اين موسسه به دنبال يافتن بستری تبيني- تحليلی برای بهبود جايگاه كشورهای جهان اسلام در نظام بين ­الملل، فزونی‌­بخشی امنيت،‌ رفاه و آسايش شهروندان اين كشورها و زمينه‌­چينی برای همگرايی و یکپارچگی ميان آن­ها است.

معرفی و ترویج آموزه‌ها و الگوهای توانمندساز برای ایجاد همگرایی و هم‌افزایی میان جوامع اسلامی، مقابله با تحریف چهره‌ی اسلام و تضعیف قابلیت‌های بی‌بدیل جهان اسلام ماموریت این موسسه است و هدف آن تقویت روندها و پیش‌ران‌های مؤثر بر شکل‌گیری آینده‌ی مطلوب برای جهان اسلام در چارچوب بلوک قدرت جهانی بلامنازع از راه افزایش همگرایی و اتحاد میان کشورهای جهان اسلام است.

درباره کتاب عمان

امروزه کشور سلطان نشین عمان در حاشیه جنوبی خلیج فارس، تبدیل به یک نماد و مدل حکمرانی برای کشورهای منطقه بویژه اعضای شورای همکاری در خلیج فارس شده است؛ این کشور در یک دوره ۵۰ ساله توانسته با حرکت در مسیر ساخت دولت مدرن، خود را آماده توسعه ای فراگیر و همه جانبه کند.

این کشور کوچک و با جمعیتی اندک، توانسته در تراز و ظرفیت کشوری با دیپلماسی بزرگ و کنشگری موثر در سه سطح منطقه‌ای، جهان اسلام- جهان عرب و سطح بین الملل ظرفیت تراز بالای خود را برای حل معضلات و مشکلات جهانی و منطقه‌ای به نمایش گذارد. این کتاب سعی دارد این کشور مهم را بررسی کند

خواندن مجموعه کتاب‌های کشورهای اسلامی را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

پژوهشگران و علاقه‌مندان مطالعات منطقه‌ای جهان اسلام و دانشجویان و پژوهشگران علوم سیاسی و اجتماعی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان