دانلود و خرید کتاب امارات متحده عربی سیدحمزه صفوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب امارات متحده عربی

کتاب امارات متحده عربی نوشته سیدحمزه صفوی، از مجموعه‌کتاب‌های کشورهای اسلامی موسسه آینده‌پژوهی جهان اسلام است.

مؤسسه‌ی آینده‌پژوهی جهان اسلام مؤسسه‌ای طراز اول در حوزه‌ی مطالعات فرهنگی ــ هنری، سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی جهان اسلام در سطح منطقه است که می‌کوشد ضمن پایه گذاری و ارتقا رشته مطالعات جهان اسلام در سطح تحصیلات تکمیلی و طراحی گروه‌ها و دوره‌های آموزشی ــ پژوهشی، دیدگاهی واقع گرا ــ عملگرا را در همگرایی و وحدت جهان اسلام گسترش دهد.

موسسه آينده­‌پژوهی جهان اسلام، با هدف واكاوی مبانی و راهكارهاي ارتقا سطح كيفی و كمی مناسبات كشورهای اسلامی پايه‌­گذاری شده است. اين موسسه به دنبال يافتن بستری تبيني- تحليلی برای بهبود جايگاه كشورهای جهان اسلام در نظام بين ­الملل، فزونی‌­بخشی امنيت،‌ رفاه و آسايش شهروندان اين كشورها و زمينه‌­چينی برای همگرايی و یکپارچگی ميان آن­ها است.

معرفی و ترویج آموزه‌ها و الگوهای توانمندساز برای ایجاد همگرایی و هم‌افزایی میان جوامع اسلامی، مقابله با تحریف چهره‌ی اسلام و تضعیف قابلیت‌های بی‌بدیل جهان اسلام ماموریت این موسسه است و هدف آن تقویت روندها و پیش‌ران‌های مؤثر بر شکل‌گیری آینده‌ی مطلوب برای جهان اسلام در چارچوب بلوک قدرت جهانی بلامنازع از راه افزایش همگرایی و اتحاد میان کشورهای جهان اسلام است.

درباره کتاب امارات متحده عربی

این کتاب به بررسی موقعیت جغرافیایی و جمعیتی، بررسی اقتصادی، شیوه حکومت و سیاست های داخلی و خارجی، بررسی نظامی، برآورد اجتماعی، آموزشی و فرهنگی، صنعت گردشگری و همچنین تحلیل وضعیت سیاسی، اقتصادی و نظامی  امارات متحده عربی پرداخته شده است.

خواندن مجموعه کتاب‌های کشورهای اسلامی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان رشته‌های علوم سیاسی، روابط بین‌الملل، مطالعات منطقه‌ای و جغرافیای سیاسی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان