دانلود و خرید کتاب ۱۰۰ پرسش و پاسخ درباره‌ی خواب و اختلالات خواب سودهانسو چوکروورتی ترجمه میرفرهاد قلعه‌بندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۰ پرسش و پاسخ درباره‌ی خواب و اختلالات خواب اثر سودهانسو چوکروورتی

کتاب ۱۰۰ پرسش و پاسخ درباره‌ی خواب و اختلالات خواب

معرفی کتاب ۱۰۰ پرسش و پاسخ درباره‌ی خواب و اختلالات خواب

کتاب ۱۰۰ پرسش و پاسخ درباره‌ی خواب و اختلالات خواب نوشته سودهانسو چوکروورتی، یکی از کتاب‌های آموزشی انتشارات تیمورزاده برای استفاده جامعه جوان پزشکی و خانواده‌های کشور است.

انتشارات تیمورزاده از آبان سال ۱۳۷۴ تا به‌حال با انتشار بیش از ۴۰۰۰ عنوان کتاب در خدمت جامعه پزشکی کشور بوده است.این انتشارات که یکی از پرکارترین ناشران حوزه کتاب‌های پزشکی و دستیاری است.

کتاب‌های تخصصی حوزه پزشکی و آزمون‌های جامع پزشکی و دستیاری انتشارات تیمورزاده دو ویژگی مهم دارند که آنها را از کتاب‌های مشابه متمایز می‌کند. این کتاب‌ها در عین خلاصه بودن و کمک به صرفه‌جویی در زمان دانشجویان از نظر علمی غنی و جامع‌اند، زیر نظر نخبگان رشته‌های مختلف پزشکی تدوین شده‌اند، روزآمد هستند و تمام نیازهای دانشجو را برطرف می‌کنند.

اما انتشارات تیمورزاده با توجه به فراگیر شدن بیماری کرونا این کتاب را به انضمام پروتکل‌های رسمی بهداشتی منتشر شده برای سلامت خانواده‌ها، مشاغل و اماکن برای همه منتشر گرده است.

خواندن کتاب سودهانسو چوکروورتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر مشکل خواب دارید این کتاب مفید را از دست ندهید.

نظرات کاربران

HiLi
۱۳۹۹/۱۰/۱۹

کتاب از نظر من به عنوان یک مخاطب معمولی خیلی قابل فهم و کامل بود برای کسانی که دچار چنین مشکلی هستند بسیار راهگشاست و آگاهی میده هر چند قطعا جایگزین دکتر نیست ولی خیلی از تصورات ذهنی رو میتونه اصلاح کنه من لذت

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان