دانلود و خرید کتاب دست نوشته‌های یک کارآفرین محمدجعفر حسینی‌شیرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دست نوشته‌های یک کارآفرین اثر محمدجعفر حسینی‌شیرازی

کتاب دست نوشته‌های یک کارآفرین

معرفی کتاب دست نوشته‌های یک کارآفرین

کتاب دست نوشته‌های یک کارآفرین با رویکرد کارآفرینی در صنعت سلامت اثری از دکتر محمدجعفر حسینی شیرازی است. او در این اثر از تجربه‌ی خودش در مسیر کارآفرینی در حوزه‌ی سلامت نوشته است. 

درباره‌ی کتاب دست نوشته‌های یک کارآفرین

کتاب دست نوشته‌های یک کارآفرین مجموعه‌ی خاطرات، تجربیات و فعالیت‌های محمدجعفر حسینی شیرازی با سال‌ها سابقه در زمینه‌ی کارآفرینی در صنعت سلامت است. او کتاب را با بیان خاطرات خودش آغاز می‌کند و از اینکه چگونه توانست به این مسیر وارد شود می‌نویسد. او همچنین از چالش‌هایی که در این مسیر ممکن است پیش رویتان قرار بگیرد حرف می‌زند و قدم‌هایی را که باید به عنوان یک کارآفرین بردارید، شرح می‌دهد. 

کتاب دست نوشته‌های یک کارآفرین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کارآفرینان و علاقه‌مندان به مباحث صنایع پزشکی از خواندن کتاب دست نوشته‌های یک کارآفرین لذت می‌برند. 

بخشی از کتاب دست نوشته‌های یک کارآفرین

سی و هفت سال پیش وقتی نوجوان پانزده ساله‌ای بودم در اثر مشکلات بیماری پارکینسون پدرم مجبور شدم وارد عرصه کار شوم. آن روزها شرایط زندگی شکل دیگری داشت. جنگ و مشکلات آن گریبان ایران را گرفته بود و کار و تلاش و امرار معاش نیاز به صرف زمان طولانی و تحمل مرارت‌های فراوان داشت. یادم است که بواسطه یکی از دوستان پدرم وارد یک شرکت دولتی شدم تا بتوانم بصورت پاره وقت درآنجا کار کنم البته آن هم بعنوان کار دوم چراکه کار اول من اداره مغازه‌ای بودکه مردم مایحتاج زندگی‌شان را از آنجا تهیه می‌کردند. نزدیک به بیست ساعت کار در شبانه روز امان را بریده بود با خود فکر می‌کردم آیا می‌شود پدرم را که پزشکان گفته بودند به یک سال نیز زندگی او ادامه پیدا نخواهد کرد را کمک کنم؟

آری من درهیاهوی و فشار دنیایی فرورفته بودم که برای من فقط کار و تلاش را رقم زده بود. از آنجا که پدرم یکی از صنعت گران بنام زمان خود بود تا بیش از پانزده سالگی با پروسه‌های تولید قطعات صنعتی و ترسیم نقشه‌های فنی آشنا بودم لذا در آن شرکت دولتی توانستم بسرعت جایگاه خوبی برای خود فراهم کنم. تا جایی که چند سال بعد از آن توانستم در واحد پژوهش شرکت مشغول بکار شوم. آنجا بود که خلاقیت و دانش سازگار با صنعت ایران به کمکم آمد.

در طراحی دستگاهها و خطوط تولید نوآوری حرف اول کارم شده بود و بگونه ای کارم بسمت طراحی و ساخت دستگاه‌های خطوط تولید تجهیزات پزشکی پیش رفت که بعد از گذشت نزدیک به چهار دهه، امروز که به گذشته خود می‌نگرم، ایجاد بیش از یکصد کارخانه را می‌بینم. یکصد کارخانه باتعداد زیادی کارگر و کارمند و این یعنی اشتغال فرزندان ما در عرضه تولید و حرکت چرخ‌های توسعه علم و فناوری در ایران عزیزمان.

کسب بیش از سی عنوان ملی، هفتاد تقدیرنامه و پنج جایزه بین المللی از جمله نشان ستاره کیفیت پاریس، جایزه پلاتینیوم کیفیت و تکنولوژی فرانکفورت، نشان و جایزه ویژه ارسطو از اروپا مرا در زمره دوستاران ایران قرار داده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان