دانلود و خرید کتاب سلامتی بدون درد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سلامتی بدون درد اثر موسی زمان‌زاده

کتاب سلامتی بدون درد

معرفی کتاب سلامتی بدون درد

کتاب سلامتی بدون درد نوشته‌ موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، به شما کمک می‌کند با ورزش کردن به صورت متداول بدن سالم‌تری داشته باشیم.

امروزه انسان‌ها سعی می‌کنند به هر طریق که شده است، خود را از انواع بیماری‌ها نجات دهند، مهم‌ترین بخشی که در بدن می‌تواند سلامتی را تضمین کند کبد می‌باشد، فکر سم‌زدایی از کبد توجهی به سلامتی است، نحوه‌ی خوردن، خوابیدن و تنفس درصد سلامتی را تعیین می‌کند، تمیز شدن کبد، از بین بردن چربی خون، کنترل نمودن فشار خون و دوری از استرس و توجه به کودک درون و آشتی با او، نقش موثری برای ادامه‌ی زندگی دارد، البته از ورزش نیز نباید غافل بود، اگرچه چاشنی خوشمزه‌ی شادی درمانی تاثیر بسزایی دارد، که حرف اول و آخر را می‌زند.

خواندن کتاب سلامتی بدون درد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و سالم پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب سلامتی بدون درد

اثرات مفید خنده

در دنیای امروزی که استرس و اضطراب در میان اکثر افراد از کودکان گرفته تا سالمندان موج می‌زند، بیش‌تر افراد تنها به فکر تامین امرارمعاش و رفع مشکلات‌شان هستند و کمتر کسی یافت می‌شود که برای شادی و خنده وقت بگذارد و اگر هم افرادی به فکر شاد کردن و خنداندن خود باشند از دید افراد دیگر جامعه غیرعادی به‌نظر می‌آیند و گویی این افراد هیچ مشکلی در زندگی ندارند. غافل از آن‌که کسی که بتواند در برابر ناملایمات و شرایط دشوار زندگی خودش را شاد نگه دارد عملی بسیار شجاعانه و عاقلانه انجام داده است.

مجله یوگا، شماره ۴۰ / صفحه ۱۲

نظرات کاربران

ali
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

زیاد خوب نبود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
میوه‌ها چه ترکیباتی دارند که از سمیت برخی مواد می‌کاهد؟ حتما شنیده‌اید که می‌گویند آب‌انار، آب‌هویج، آب‌گوجه یا آب‌آلبالو و آب‌لیمو سم‌زداست درواقع این مواد حاوی ترکیب‌های آنتی‌اکسیدانی است که جلوی استرس اکسیداتیو را می‌گیرد و آنها را غیرفعال می‌کند.
احسان رضاپور
مصاحبه با دکتر احمد ساعدی/ متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران آیا واقعا رژیمی با عنوان سم‌زدا وجود دارد؟ واقعیت این است که به لحاظ علم تغذیه رژیمی به این نام وجود ندارد و غذایی نیست که خوردن آن باعث دفع سموم از بدن شود. این واژه عمومی است و افرادی که با علم پزشکی آشنا نیستند ممکن است به آن اعتقاد داشته باشند. اما افرادی که با فیزیولوژیک بدن انسان آشنا هستند می‌دانند که سموم در بدن تجمع پیدا نمی‌کند و نیازی نیست که رژیمی برای سم‌زدایی بگیریم.
احسان رضاپور

حجم

۶۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۹ صفحه

حجم

۶۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۹ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان