دانلود و خرید کتاب فروش داخلی راهکاران سمیه فامیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فروش داخلی راهکاران

کتاب فروش داخلی راهکاران، نوشته سمیه فامیان و رضا مهرآرین است. در این کتاب با توجه به اهمیت و نقش فروش، به تشریح امکانات و کارکردهای نرم افزار فروش داخلی راهکاران پرداخته شده است، تا شرکت‌ها بتوانند با کاربردی کردن بهینه این نرم‌افزار، ضمن پیشبرد سریع و بهینه فرایندهای فروش در سازمان، با کنترل بیشتر و سیاست گذاری‌های دقیق‌تر در حوزه فروش، ‌به سودآوری بالاتر دست یابند.

درباره کتاب فروش داخلی راهکاران

فضای رقابتی و متغیر کسب و کار، موقعیتی را پیش روی سازمان‌ها قرار می‌دهد که هرچه انعطاف سازمان‌ها در قبال این تغییرات سریع‌تر باشد، می توانند نقش پررنگ‌تر و سهم بیشتری در این بازار رقابتی داشته باشند.

کسب و کار فروش با موضوعاتی از قبیل تعدد رقبا، فرایندهای متنوع فروش و برگشت از فروش، پراکندگی جغرافیایی مشتریان، هزینه‌های بالای بازار یابی، فروش، لجستیک و توزیع مواجه است. در پاسخ به این موضوعات، سازمان فروش به راهکاری جامع و منعطف نیاز دارد.

راهکار فروش راهکاران، با یکپارچگی با سایر ماژول‌ها، فرآیند فروش را مکانیزه می‌کند و از طریق پوشش فرآیندهای متنوع مربوط به پردازش درخواست مشتریان، از ثبت درخواست تا زمان صدور صورت‌حساب و نیز فراهم آوردن بستری برای سیاست‌گذاری، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی، شرکت‌ها را در بهبود عملکرد سازمان و افزایش سهم بازار و درنهایت ضریب بازگشت سرمایه، یاری می‌رساند.

خواندن کتاب فروش داخلی راهکاران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کارشناسان حوزه‌های بازرگانی و فعالان بخش مدیریت فرایندهای فروش توصیه می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۷ صفحه

حجم

۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۷ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان