دانلود و خرید کتاب لاوینیا کاتلین گریسوم ترجمه شهلا عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لاوینیا اثر کاتلین گریسوم

کتاب لاوینیا

انتشارات:نشر داستان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب لاوینیا

کتاب لاوینیا نوشته کاتلین گریسوم است که با ترجمه شهلا عزیزی منتشر شده است، نویسنده در این رمان، بر اساس یک داستان واقعی و پس از سال ها تحقیق در باره آن به برده داری و رنج سیاهپوستان آمریکا پرداخته است.

نویسنده در یک مزرعه در ویرجینیا ساکن می‌شود و متوجه می‌شود یک تپه در نزدیکی خانه‌شان وجود دارد که آن را تپه‌ی سیاهان می‌خوانند. بعد از تحقیق متوجه می‌شود این منطقه تاریخ سیاهی را با خود دارد، تاریخ رنجی که مردمان روزی تجربه کرده‌اند. نویسنده با دختر بچه سفید پوستی همراه می‌شود که پشت مادرش پناه گرفته است و زن سیاهی را می‌بیند که بالای تپه اویزان است.

خواندن کتاب لاوینیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب لاوینیا

عموجاکوب در را برای ما باز نگه‌داشت و خیلی جدی سرش را برای ما تکان داد و گفت: "پاهایت را تمیز کن".

ایستادم تا شن و گرد و خاک را از پاهای برهنه‌ام با ماهوت‌پاک‌کن، بزدایم و همین که پایم را در آستانهٔ در ورودی گذاشتم، صافی و همواری چوب‌های به‌شدت صیقلی و جلاداده‌شده را زیر پاهایم احساس کردم.

کمی آن‌طرف‌تر، در جلویی خانه باز بود و نسیم سبکی در سرتاسر آن راهروی بلند می‌وزید. و با عبور از من از در پشتی خارج می‌شد. اولین روز متوجه حضورِ یک پسر قدبلند موقرمز در راهرو نشدم یا اینکه آن درخت بلندی که دارای گل‌های سفید و آبی بود و مغرورانه در مقابل خانه سربرافراشته‌بود را اصلاً ندیدبودم. گر چه ترس و وحشتی را که هنگام هدایت به اتاق غذاخوری در خود احساس کردم را هیچگاه از یاد نمی‌برم.

کاپیتان با صدای پرطنینی گفت:" خوب، آنها اینجا هستند."

در مقابل دیدگان من، سالی کوچولو با صدای جیغ‌مانندی گفت:" مارشال، ببین! این همان دختر آشپزخانه است. می‌توانم با او بازی کنم مامان؟".

زن گفت:" به آن دختر نزدیک نشو. به نظر می‌رسد مریض باشد. جیمز! هر کسی را ...

"آرام باش مارتا. چاره‌ای نداشتم. پدرو مادرش مردند. و پول بلیت‌شان را به من بدهکار بودند. این دختر را یا باید می‌آوردم و یا مجبور بودم همانجا او را به کار بگیرم. او بیمار بود. کار دیگری نمی‌توانستم بکنم."

"آیا تنها بود؟"

نظرات کاربران

کاربر ۱۷۹۹۲۰۲
۱۴۰۰/۱۱/۰۴

شاهکار...

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

حجم

۴۰۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان