دانلود و خرید کتاب بانوان پایداری؛ جلد اول محمد فایق فرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بانوان پایداری؛ جلد اول اثر محمد فایق فرجی

کتاب بانوان پایداری؛ جلد اول

انتشارات:انتشارات صریر
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بانوان پایداری؛ جلد اول

کتاب بانوان پایداری؛ جلد اول نوشته محمد فایق فرجی است. این کتاب به گرامی داشت یاد و خاطره ایثار و گذشت و فدارکاری شیرزنان کرد در مقابله با دشمنان پست و ددمنش داخلی و خارجی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

درباره کتاب بانوان پایداری؛ جلد اول

دفاع هشت ساله ملت مسلمان ایران، برای همیشه تاریخ چون ستاره‌ای درخشان بر ترک آسمان ایران خواهد درخشید. جنگی نابرابر، جنگی که در آن عده‌ای با عده کم در مقابل تمام دنیای استکبار ایستادند. جنگی که در آن مخرب‌ترین سلاح‌ها توسط استکبار به معرض آزمایش گذاشته شد. نبرد بی‌امان در مقابل پیشرفته‌ترین سلاح‌ها، موجب خلق حماسه‌ها شد. به حق می‌توان گفت این دفاع تاریخی نمونه و الگویی خواهد بود برای همه جوانان ایران اسلامی در طول تاریخ. نگاهی گذرا به آنچه که در طی این هشت سال گذشت، پرده از روی خباثت‌های بی‌مثل و مانند استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار برخواهد داشت. این کتاب به سرگذشت زنان فداکار دوران جنگ می‌پردازد.

خواندن کتاب بانوان پایداری؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به سرگذشت مردم در تاریخ معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب بانوان پایداری؛ جلد اول

تاریخ تولد: ۱۳۲۳ تاریخ شهادت: ۶۳/۳/۱ محل شهادت: روستای ایران‌خواه سقز

فداکاری و ایثار و اخلاص شیرزنان کردستانی در دفع شر گروهک‌های ملحد و جیره‌خوار برای همیشه در حافظهٔ تاریخ پرافتخار باقی خواهد ماند و برگی زرین از حب وطن و اسلام‌خواهی غیور مردان و شیرزنان این دیار. خداوندا تو خود می‌دانی که حافظان دین تو و پیروان پیر جماران در سال‌های غربت کردستان چه‌ها کشیدند. تو خود ناظر بر مظلومیت انسان‌های پاک و وارسته‌ای بودی که به جرم پیروی از دستورات منیع قرآنت غریبانه به شهادت رسیدند. آری از دیروزهای خون و آتش از میان دو گلوله و باروت، نام شهیدان هنوز در خازره‌ها مانده است و هنوز عطر نامشان، مشام جان مشتاقان را می‌نوازد و یا فداکاری‌هایشان در ذهن عاشقان حق جاودانه خواهد ماند، شهیده امین‌پور از خیل شهیدانی است که مظلومانه به دست پلید جیره‌خواران استعمار شربت گوارای شهادت را نوشید. بهتر است نحوهٔ شهادت این شهیدهٔ مظلومه را از زبان فرزند دلبند ایشان بشنویم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

حجم

۵۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان