دانلود و خرید کتاب تسلط (خلاصه کتاب) رابرت گرین ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تسلط (خلاصه کتاب) اثر رابرت گرین

کتاب تسلط (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب تسلط (خلاصه کتاب)

در میکروکتاب تسلط  که خلاصه‌ای از کتاب تسلط اثر رابرت گرین است، یادمی‌گیرید چطور نیروی درونی‌تان را پیدا و از آن استفاده کنید.

تعداد افرادی که با دستاوردهایشان توانستند زندگی مردم جهان را متحول کنند، زیاد نیست. برخی معتقدند که آنها به خاطر خوش‌شانسی و اینکه در زمان درست، جای درستی بودند، این موفقیت را بدست آوردند. اما حقیقت این است که آنها از نیروی درونی‌شان برای رسیدن به اهداف‌شان استفاده کردند. 

 درباره میکروکتاب تسلط

در میکروکتاب تسلط، می‌خوانید که چطور نیروی درونی‌تان را پیدا و از آن در جهت رسیدن به خواسته‌هایتان استفاده کنید. این میکروکتاب با استفاده از داستان‌های مختلف از افراد موفقی چون موتسارت و اینشتین به شما ثابت می‌کند که تنها چیزی که باعث موفقیت می‌شود، تسلط و یادگیری است. این میکروکتاب بهترین راهنما برای کسانی است که می‌خواهند به عالی‌ترین درجه قدرت برسند و ترس‌هایشان را به فراموشی بسپارند.

 خواندن میکروکتاب تسلط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت.

 درباره رابرت گرین

رابرت گرین، نویسنده و سخنرانی محبوب و مطرح در سطح جهان است. او کتاب‌های زیادی را در زمینه قدرت، استراتژی و روش‌های جنگی به چاپ رسانده که هر کدام علاقه‌مندان خاص خود را دارد. معروف‌ترین کتاب او ۳۳ استراتژی جنگ است که با تلفیق وقایع تاریخی و وصل کردن آن به زندگی روزمره، شاهکاری در دنیای نویسندگی خلق کرده است.




معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

ehsan
۱۳۹۹/۱۲/۰۴

این کتاب راجب تجارب افراد مشهور در زندگیشون هست...حس خوبی انتقال میکنه اما کافی نیست...باید چندین بار خوند تا مطلب رو درک کنی و اینکه کاملا نگرش متفاوتی راجب پیشرفت در زندگی داره...من این کتاب رو توصیه میکنم چون لازمه

- بیشتر
کاربر 866757
۱۴۰۲/۰۸/۱۲

عالی

اسماعیل فرمانی
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

کتاب تسلط اثر رابرت گرین خیلی کتاب خوبیه که هر خواننده ای دوست داره بخونه اتش

ali54869
۱۳۹۹/۰۸/۰۶

لطفا کسی این کتابو به من هدیه بده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
قدرت و کشش درونی شما مانند یک دانه است. ماموریت شما در زندگی این است که این دانه را به گل تبدیل کنید.
mahdi

حجم

۶۱٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۶۱٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان