دانلود و خرید کتاب کلید کامیابی پیمان صحرائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلید کامیابی اثر پیمان صحرائی

کتاب کلید کامیابی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کلید کامیابی

کتاب کلید کامیابی نوشته پیمان صحرائی است. این کتاب به شما می‌گوید. رسیدن به موفقیت راه پیچیده و غیرقابل‌دسترسی نیست، تنها کافی است که با قوانین آن که توسط افراد باتجربه به‌دست‌آمده است، آشنا شوید و آن‌ها را به کار گیرید.

درباره کتابکلید کامیابی 

 برای کسب موفقیت تنها تلاش کافی نیست. بلکه آشنایی با قوانین مخصوص و به‌کارگیری آن‌ها در زندگی می‌تواند شما را سریع‌تر به اهدافتان رسانده و باعث موفقیت شما در هر کاری شود. هر چه می‌گویید یا انجام می‌دهید، از تمایلات درونی و خواسته‌های شما سرچشمه می‌گیرد. پس برای رسیدن به موفقیت باید انگیزه‌ها را مشخص کرد تا با یک برنامه‌ریزی اصولی به هدف رسید. هر چیزی را که روی آن تمرکز کرده و به آن فکر کنید، در زندگی واقعی شکل‌گرفته و گسترش پیدا می‌کند. بنابراین باید فکر خود را بر چیزهایی متمرکز کنید که واقعاً طالب آن هستید.

بیشتر کارهایی را که انجام می‌دهیم، از روی عادت است. پس می‌توانیم عادت‌هایی را که موفقیت ما را تضمین می‌کند، در خود پرورش دهیم و تا هنگامی‌که رفتار موردنظر به‌طور خودکار و غیرارادی انجام نشود، تمرین و تکرار آگاهانه و مداوم آن را ادامه دهیم. زندگی ما نتیجه انتخاب‌های ما تا این لحظه است. چون همیشه در انتخاب افکار خود آزاد هستیم. کنترل بسیاری از آنچه را که برای ما رخ می‌دهد، در دست خودمان است. برای رسیدن به موفقیت و شادی، تفکر مثبت امری ضروری است. شیوه تفکر شما نشان‌دهنده ارزش‌ها، اعتقادات و انتظارات شماست. تغییر در زندگی غیرقابل‌اجتناب است. ما باید استاد تغییر باشیم، نه قربانی آن.

خواندن کتاب کلید کامیابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی موفقیت واقعی را تجربه کنند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۸,۹۰۰
تومان