دانلود و خرید کتاب خود برتر (خلاصه کتاب) مایک بایر ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خود برتر (خلاصه کتاب) اثر مایک بایر

کتاب خود برتر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب خود برتر (خلاصه کتاب)

کتاب خود برتر نوشته مایک بایر است برای شناخت خود و بهتر شدن حال روانی در مسیر رسیدن به آرزوها و هدف‌های آینده. مایک بایر یک مدرس موفقیت است که به خواننده‌اش کمک می‌کند حال بهتری را در روزهای زندگی‌اش تجربه کند. میکروکتاب خود برتر خلاصه‌ای از کتاب خود برتر است.

درباره کتاب خود برتر

اگر شما ۲۵ ساله باشید، تاکنون ۹۱۲۵ روز زندگی کرده‌اید، اگر ۴۰ ساله باشید تاکنون ۱۴۶۰۰ روز زندگی کرده‌اید و اگر ۵۰ ساله باشید ۱۸۲۵۰ روز. قول می‌دهم از بین این هزاران روز تنها تعداد انگشت‌شماری از روزهایتان شاخص‌تر از بقیهٔ روزها بوده‌اند. چه مثبت و چه منفی، تنها چند روز معدود وجود دارند که شما از آنها به‌عنوان نقطه عطف زندگی‌تان یاد می‌کنید. با خواندن و درک کتاب «خودِ برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر»اثر مایک بایر، راهنمای زندگی، می‌توانید یکی از آن افراد فراموش‌نشدنی را به مرکز تیم خود اضافه کنید.

همه ما توانایی‌ها و مهارت‌هایی داریم که می‌تواند ما را به اهداف و آروزهایمان برساند، اما در میان آشوب‌های درونی‌مان چنان گیر افتاده‌اند که ما آنها را نمی‌بینیم. این میکروکتاب به شما کمک می‌کند تا قابلیت‌های خودتان را شناسایی کرده و آنها را به کار بگیرید. خودِ برتر شما، همان بخشی از شماست که می‌تواند زندگی که همیشه دوست داشتید را برایتان بسازد. در این میکروکتاب با بررسی جزئی ابعاد هر شخص و تمرین‌هایی که برای هر بخش وجود دارد، یاد می‌گیرید که چطور کنترل خودتان و زندگی را به دست بگیرید و از این به بعد این شما باشید که سرنوشت‌ خودتان را می‌نویسید.

خواندن کتاب خود برتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که تصمیم دارند جدی در مسیر رسیدن به هدف‌هایشان قدم بردارند مفید است و کمک می‌کند روزهای بهتری را برای رسیدن به آرزوها تجربه کرد

درباره مایک بایر

مایک بایر(Mike Bayer)، نویسنده، سخنران، بنیانگذار و مدیرعامل CAST Centers است. او در زمینه موفقیت و رسیدن به شادی به افراد مختلفی از هنرمندان گرفته تا ورزشکاران و مدیران برتر مشاوره‌های تخصصی ارائه می‌دهد. مایک بایر، ماموریت خود را در زندگی کمک به مردم می‌داند و این کار را از طریق مشاوره‌های حضوری و همچنین شرکت در برنامه‌های مختلف تلویزیونی انجام می‌دهد. معروف‌ترین کتاب او با نام خود برتر در سال ۲۰۱۹ جزو کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز بوده است.

بخشی از کتاب خود برتر

می‌دانستم که این طرز برخورد من باعث خلع سلاح شدن آقای وایت خواهد شد. من به همسر آقای وایت گفتم که برایم چای بیاورد. این موضوع باعث عصبانیت او شد و به همسرش گفت: «واقعا می‌خوای برای این مردک چای بیاری و اجازه بدی توی زندگی خصوصی ما دخالت کنه؟»

همسرش هم جواب داد:

«آره لعنتی، من براش چای میارم و تو هم کنارش می‌شینی. هر کاری غیر از این انجام بدی دست بچه‌ها رو می‌گیرم و از این خونه برای همیشه می‌رم. حالا تصمیم با خودته».

وایت از شنیدن این حرف‌ها شوکه شده بود. باورش نمی‌شد همسری که همیشه حرفش را گوش می‌کرد، حالا در مقابلش ایستاده و شجاعانه اعتراضش را بیان می‌کند. او به سمت آشپزخانه رفت و با یک فنجان چای برگشت و روبروی من نشست.

کمی آرام شده بود و این فرصت مناسبی برای من فراهم کرد تا با هم گپ بزنیم. سعی کردم از در شوخ‌طبعی وارد شوم، البته می‌دانستم که این موضوع ممکن است عواقب خطرناکی هم داشته باشد، اما زیاد روی آن مانور ندادم.

همه چیز خوب پیش می‌رفت اما آقای وایت به خاطر اینکه ۵ لیوان نوشیدنی خورده بود، کنترل خودش را از دست داد و دوباره سراغ همسر و فرزندانش رفت. همسرش هم با دیدن رفتار او به همراه بچه‌ها، او و خانه را به مقصد هتل ترک کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

حجم

۹۰٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان