دانلود و خرید کتاب ماجراهای تازه شاهزاده کوچولو (کتاب دوم؛ سیاره‌ ققنوس) ژولین ماگنات ترجمه علی بشر دانش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماجراهای تازه شاهزاده کوچولو (کتاب دوم؛ سیاره‌ ققنوس) اثر ژولین ماگنات

کتاب ماجراهای تازه شاهزاده کوچولو (کتاب دوم؛ سیاره‌ ققنوس)

معرفی کتاب ماجراهای تازه شاهزاده کوچولو (کتاب دوم؛ سیاره‌ ققنوس)

کتاب سیاره‌ی ققنوس؛ کتاب دوم، نام داستان جدیدی از ماجراهای تازه شاهزاده کوچولو است که ژولین ماگنات بر اساس داستان بی‌نظیر شازده کوچولو نوشته است. علی بشر دانش سیاره ققنوس را به فارسی ترجمه کرده است.

درباره‌ی کتاب سیاره‌ی ققنوس؛ کتاب دوم

سیاره ققنوس، نام کتاب دوم از مجموعه‌ی بیست و چهار جلدی ماجراهای تازه‌ی شاهزاده کوچولو است که بر اساس داستان بی‌نظیر اگزوپری، شازده کوچولو نوشته شده است. این کتاب کمیک که تصاویر زیبا و فوق‌العاده‌ای هم دارد، از سفرهای جدید شازده کوچولو حکایت می‌کند. شازده کوچولو و روباه تصمیم گرفته‌اند به تک‌تک دنیاها و سیاره‌هایی سر بزنند که ممکن است مار، زهرش را در آن بریزید. آن‌ها می‌خواهند دنیا را از نیروهای عجیب شرارت مثل ترس، حسد، خودخواهی و ... که همکارهای و دوستان مار هستند، حفظ کنند و ساکنان سیاره‌ها را با شیوه‌ای خردمندانه آگاه کنند تا با مار مقابله کنند... شازده کوچولو و روباره در سیاره باد چیزهای زیادی آموختند که امیدوارند در سفرشان به سیاره ققنوس به کمک آن‌ها بشتابد. شازده کوچولو در ابتدای هر سفرش نامه‌ای به گل سرخ زیبا و محبوبش می‌نویسد و برایش می‌گوید که کجا هستند و چه روزهایی در پیش دارند.

کتاب سیاره‌ی ققنوس؛ کتاب دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از علاقه‌مندان شازده کوچولو هستید، سیاره ققنوس را بخوانید. اگر به کتاب‌های کمیک علاقه دارید و جلد اول این مجموعه را دوست داشتید، حالا نوبت خواندن کتاب سیاره ققنوس است.

نظرات کاربران

Book worm
۱۳۹۹/۱۱/۱۰

عالیییی😍

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان