دانلود و خرید کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید ویکتوریا اوستین ترجمه فریبا سبز چمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید اثر ویکتوریا اوستین

کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید

معرفی کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید

کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید نوشته ویکتوریا اوستین است که با ترجمه فریبا سبز چمنی منتشر شده است.  این کتاب به شما می‌گوید چگونه زندگی‌تان را دوست داشته باشید؛ زندگی شاد، تندرست و تمام و کمال را تجربه کنید.

درباره کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید

ویکتوریا اوستین این کتاب را به این امید نوشت که به شما کمک کند در زندگی به گنج‌ها، هدایا و توانایی‌هایی که درون شما قرار داده شده و فقط باید آشکار شوند دست یابید.

در این کتاب برخی حقایق بنیادین  مطرح می‌شود که به شما کمک خواهند کرد عمق این گنج‌های ارزشمندی که در وجودتان است دریابید.

اما معنای اینکه «زندگی‌تان را دوست داشته باشید» چیست؟ وقتی بیشتر افراد به گرگ و میش زندگی‌شان می‌رسند، می‌گویند که مسئله داشتن خانۀ بزرگ‌تر و کار بهتر نیست، مهم نیست چه ماشینی سوار می‌شوی یا چه لباسی می‌پوشی. بلکه می‌گویند مهم سرمایه‌گذاری در وجود خود و در روابط با دیگران است.

دوست داشتن زندگی یعنی دوست داشته باشید تغییر ایجاد کنید، چیزهای قدیمی و عادت‌های ناسالم را رها کنید تا بتوانید به بهترین خود تبدیل شوید. چشم‌انداز و درک درستی از ارزشِ کسی که هستید و چیزی که دارید به دست آورید.

یعنی یاد بگیرید دیگران را دوست داشته باشید و یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید تا بتوانید از روابطتان چیز بیشتری به دست بیاورید. هدایایی که خداوند به شما داده است بشناسید و بهترین استفاده را از آنها بکنید.

در نهایت، دوست داشتن زندگی یعنی کشف عظمت درونی‌تان و تاثیری که شما بر دنیای پیرامون خود دارید. وقتی به گنجینه‌های درونی‌تان دست پیدا کنید، خودتان از تاثیری که پیدا می‌کنید، متعجب و شگفت‌زده خواهید شد.

خواندن کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند شاد زندگی کنند و از زندگی خود لذت ببرند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید

شما چاشنی زندگی هستید، برای این خلق شدید که طعم و مزه به جهان پیرامون خود بدهید آن هم از راه اینکه خودتان باشید! در خانواده‌مان من عادت دارم که همیشه به همه چیز می‌خندم و سعی می‌کنم در روزمرگی زندگی چیزی برای خنده پیدا کنم. یک بار داشتم درمورد یک اتفاقی شوخی می‌کردم و باید اعتراف کنم که کمی لوس و بی‌مزه بود. پسر نوجوانم، جاناتان، چشمانش را گرداند و با لبخند بزرگی سرش را تکان داد. (گرچه می‌توانم بگویم که می‌خواست بخندد.) همه می‌دانستیم که شوخی خراب شده اما جول فوراً گفت: «می‌دونی جاناتان، اگه مامانت نبود این خونه خیلی کسل کننده می‌شد.» این جمله برایم مثل تعریفی عظیم بود چون هیچ‌کس نمی‌خواهد در خانه‌ای کسل کننده زندگی کند. فقط با ایجاد فضایی شاد می‌توانیم بیشتر از با هم بودن لذت ببریم و می‌توانیم وقتی با هم کار می‌کنیم، بازدهی بیشتری داشته باشیم. حس شوخ طبعی خوب و نگاه مثبت می‌تواند ارزش زیادی به جهان پیرامونمان بیفزاید.

شخصیت و ویژگی‌های منحصربفرد شما چیزهایی هستند که دیگران به آنها نیاز دارند؛ می‌توانید عظمت را به دیگران الهام کنید. علاوه بر افزودن طعم و مزه به جهان اطرافتان، می‌توانید کاری کنید دیگران تشنهٔ بالا بردن سطح زندگی‌شان شوند و آنها را برانگیزید به اهداف خود برسند. فقط کافی است بهترینِ خود را به نمایش بگذارید تا در دیگران نیرو و قدرت به جا بگذارید و به آنها قدرت دهید به سطوح جدیدی ارتقا یابند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۷٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۱۶۷٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان