دانلود و خرید کتاب رازهای ناگفته مالیات رابرت کیوساکی ترجمه لیلا دژآلون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای ناگفته مالیات اثر لیلا دژآلون

کتاب رازهای ناگفته مالیات

معرفی کتاب رازهای ناگفته مالیات

کتاب رازهای ناگفته مالیات نوشته رابرت کیوساکی است که با ترجمه لیلا دژآلون منتشر شده است. این کتاب می‌خواهد شما بدانید که می‌توانید از کد مالیاتی نیز به نفع خود استفاده کنید تا به شما در پول درآوردن کمک کند؛ یا حداقل، بار مالیاتی شما را تا حد زیادی کاهش دهد. تنها چیزی که باید بدانید قوانین و نحوه بازی با آنها است.

درباره کتاب رازهای ناگفته مالیات

رابرت کیوساکی می‌گوید همه از دادن مالیات ناراضی هستند و این میان من سال‌های زیادی صرفاً به این دلیل که حسابدارانی با حقوق بالا و تحصیل‌کرده داشتم پول زیادی را به عنوان مالیات از دست دادم، کسانی که در این مسیر تاریک چراغ روشنی برایم نبودند - یعنی تا زمانی که من با تام ویل رایت آشنا نشده بودم. اکنون سال‌هاست که تام چراغ راهنمای من بوده و به من این امکان را می‌دهد که کارهایی را که به بهترین نحو بلدم انجام دهم، یعنی ایجاد کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری، ایجاد شغل و درآمدزایی، در حالی همهٔ این کارها را انجام می‌دهم که مالیات کمتر و کمتری می‌پردازم... البته کاملاً قانونی. تام ویل‌رایت، مشاور شرکت پدرپولدار در زمینهٔ مالیات و من مالیات را انگیزه‌های دولت و محرک اقتصادی برای در حرکت نگه داشتن چرخ‌های اقتصادی می‌دانیم. در این کتاب با راهنمای به خواننده یاد می‌دهیم چطور از پرداخت مالیات به نفع خودش استفاده کند.

خواندن کتاب رازهای ناگفته مالیات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب رازهای ناگفته مالیات

در سال ۱۸۷۴، انگلیس مالیات بر درآمد را به عنوان مالیات دائمی برای شهروندان خود قرار داد. در سال ۱۹۱۳ مالیات بر درآمد با تصویب اصلاحیه شانزدهم اساسنامهٔ آمریکا در ایالات متحده دائمی شد. در زمانی که آمریکایی‌ها ضد مالیات بودند. مالیات چای بود که منجر به جشن معروف چای در بندر بوستون شد، حادثه‌ای که به روشن شدن جنگ انقلابی کمک کرد. ایدهٔ مالیات بر درآمد معین تقریباً ۵۰ سال در انگلیس و ایالات متحده به طول انجامید.

آنچه را که این داده‌های تاریخی در نشان دادنش عاجزند این است که در ابتدا هر دوی این مالیات‌ها فقط در برابر ثروتمندان وضع شده بودند.

این همان نکته‌ای بود که پدرپولدار می‌خواست آن را درک کنم. او توضیح داد که با گفتن این جمله به فقرا و طبقهٔ متوسط که مالیات فقط برای مجازات و تنبیه ثروتمندان وضع شده است، ایدهٔ مالیات بین اکثریت مردم مورد پذیرش و رایج شد. اینگونه است که توده‌ها به آن رأی دادند و مطابق با قانون اساسی به امری قانونی تبدیل شد. اگرچه قرار بود ثروتمندان را مجازات کند، در واقعیت منتج به مجازات خیلی از افرادی شد که به آن رأی دادند، یعنی طبقه ضعیف و متوسط.

پدر پولدار گفت: "وقتی دولت یکبار طعم پول را چشید، اشتهایش زیاد شد." من و پدر تو دقیقاً برعکس هم هستیم. او یک بوروکرات دولتی است و من یک سرمایه‌دار هستم. موفقیت ما در رفتارهای مخالفمان سنجیده می‌شود. او پول خرج می‌کند و افراد را استخدام می‌کند. بنابراین هر چه بیشتر خرج کند و هر چه تعداد افراد بیشتری را استخدام کند، سازمانش بزرگتر می‌شود. در دولت، یک سازمان بزرگ یک سازمان مورد احترام است. به عبارت دیگر، من در سازمانم هر چه تعداد افراد کمتری استخدام کنم و پول کمتری خرج کنم، بیشتر توسط سرمایه‌گذاران مورد احترام قرار می‌گیرم.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱۸۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان