دانلود و خرید کتاب چوپان کوچک عبدالرحمان اونق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چوپان کوچک

کتاب چوپان کوچک نوشته داوود کیانیان است که توسط کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب چوپان کوچک

این کتاب ماجرای یک چوپان نوجوان است که در دشت گله‌داری می‌کند و دوست دارد زودتر بزرگ شود تا بتواند برای خودش تصمیم بگیرد. این کتاب داستان جذاب سالی است که اتفاقات عجیبی در دشت می‌افتد و چوپان باهوش سعی می‌کند بزرگ شود و درست تصمیم بگیرد.

خواندن کتاب چوپان کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات داستانی و والدینی که دوست دارند برای فرزندانشان قصه بخوانند، مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

کنکاش
۱۴۰۰/۰۴/۲۴

یک داستان لطیف و بدیع در دل طبیعت بکر و ترسیم یک زندگی شیرین و بسیار سخت عشایری و پسری که در عین حفظ حریم ها و حرمت ها برای خواسته اش تلاش می کند.او نابود نمی کند تا بدست

- بیشتر
hushhh
۱۳۹۹/۰۶/۲۸

خوبه

sama
۱۳۹۹/۰۵/۰۹

عالییییییی توصیه میکنم حتما بخونید

همچنان خواهم خواند...
۱۴۰۲/۰۶/۱۸

به نام خدا این کتاب عالی بود. باهاش رفتم تو دل طبیعت، طبیعت بکر ترکمن صحرا. کو‌ه‌ها و مرتع‌ها و دشت‌های زیبا. آسمان پاک و شب و روزهای واقعی بدون سر و صدای آزاردهنده‌ی شهرها. آسمانی که خیلی نزدیکی و شفافه.

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان