دانلود و خرید کتاب WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری ریفت عبدالا ترجمه حسین جعفریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری اثر ریفت عبدالا

کتاب WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری

کتاب WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری، نوشته ریفت عبدالا و ماورا اسمیل و ترجمه‌ی حسین جعفریان به موضوع استفاده از تکنولوژی قوی WebGIS برای برای مدیریت حوادث و واکنش اضطراری می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری

کتاب WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری، قابلیت استفاده تکنولوژیکی قوی WebGIS برای مدیریت حوادث و واکنش اضطراری را به شکلی مساعد نشان می‌دهد. کتاب WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری به شیوه‌ای نوشته شده است که می‌تواند شرایط دسترسی مستقیم دامنه وسیعی از جوامع کاربری به اطلاعات و دانش مورد نیاز را با حداقل مهارت فنی مهیا نماید، و با افق تعمیم یافته‌ای از گستره بین رشته‌ای مدیریت حوادث و واکنش اضطراری سرو کار دارد. این کتاب برای پوشش کلیه جنبه های طیف گسترده فناوری اطلاعات، به بنیان‌های GIS، نگاشت وب، هوش مصنوعی، محیط‌های غوطه‌ور و رایانش ابری اشاره می‌کند.

کتاب WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری در ده فصل، نوشته شده است. علم مدیریت حوادث و شرایط اضطراری در فصل اول معرفی می‌شود. فصل دوم، مفهوم پایه مدیریت حوادث و واکنش اضطراری را مطرح می‌کند، در حالیکه فصل سوم، برخی از بنیان های فنی WebGIS و جنبه‌های مختلف مربوط به مولفه‌های سیستم‌ها را ارائه می‌کند. فصل چهارم بنیان‌های سیستم‌های WebGIS و محیط‌ها و معماری‌های مختلف مرتبط با سیستم‌های WebGIS را معرفی می‌کند. تکنیک‌ها و کاربردهای WebGIS در سناریوهای منتخب برای مدیریت حوادث، و اصول کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت حوادث و شرایط اضطراری در فصل ششم معرفی شده است. فصل هفتم راجع به رایانش ابری و WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری بحث می‌کند، و فصل هشتم حدود وگستره محیط‌های غوطه‌ور و WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری را معرفی می‌نماید. فصل نهم نقش WebGIS مشارکت عمومی برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری را روشن کرده و راجع به اپلیکیشن‌های موبایل، رسانه‌های اجتماعی، و وسایل ارتباط سریع بحث می‌کند که مردم می‌توانند از آن‌ها برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات با تصمیم گیرندگان استفاده کنند. مفهوم جمع آوری و به اشتراک‌گذاری داده‌ها جمع سپاری نیز در این فصل مطرح می‌شود. فصل آخر قابلیت‌های پشتیبانی از تصمیم WebGIS و نحوه اثربخشی آن در سطوح مختلف تصمیم‌گیری و پشتیبانی از تصمیم برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری را مطرح می کند.

کتاب WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری برای افرادی که به این فناوری علاقه دارند، مطالبی خواندنی دارد. در عین‌حال متخصصان حرفه‌ای در حوزه‌های تحقیق و تدریس، مشاوره و صنعت، دولت و سازمان‌های بین المللی نیز می‌توانند از مطالب کاربردی کتاب WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری استفاده کنند.

فهرست

  • مقدمه
  • مفهوم پایه مدیریت حوادث و واکنش اضطراری
  • بنیان‌های تکنولوژیکی WebGIS
  • سیستم‌ها و معماری‌های WebGIS
  • تکنیک‌ها و اپلیکیشن‌های WebGIS
  • هوش مصنوعی و WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری
  • رایانش ابری و WebGIS برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری
  • محیط‌های غوطه‌ور برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری
  • WebGIS مشارکت عمومی برای مدیریت حوادث و شرایط اضطراری
  • سیستم پشتیبانی از تصمیم WebGIS برای مدیریت حوادث
  • خلاصه 
  • مراجع
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۱ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۱ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان