دانلود و خرید کتاب فرهنگ جامع اصطلاحات و واژگان انگلیسی طلا و جواهر فرهاد سینائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرهنگ جامع اصطلاحات و واژگان انگلیسی طلا و جواهر اثر فرهاد سینائی

کتاب فرهنگ جامع اصطلاحات و واژگان انگلیسی طلا و جواهر

امتیاز:
۳.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فرهنگ جامع اصطلاحات و واژگان انگلیسی طلا و جواهر

کتاب فرهنگ جامع اصطلاحات و واژگان انگلیسی طلا و جواهر کتابی است که به راحتی می توانید ﺑﺮای ارﺗﺒﺎﻃﺎت و تجارت ﺑﻴﻦاﻟﻤﻠﻠﻲ صنعت طلا و جواهر خود از آن استفاده کنید.

آﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ اصطلاحات و واژگان انگلیسی در صنعت طلا و جواهر در همه امور مرتبط از جمله مطالعه بازار صنف طلا و جواهر، ﺧﺮﻳﺪ و فروش زیورآلات طلا و جواهر، خرید و فروش ابزارآلات و ﺗﺠﻬﻴﺰات ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز و ﺑﻪ وﻳﮋه ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﺑﺎ ﻣﺨﺎﻃﺒﺎن ﻏﻴـﺮ فارسی‌زﺑﺎن ﻛﻪ ﺑﺎ زﺑﺎن بین المللی انگلیسی آشنایی داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ، بسیار مفید و کاربردی ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.

احاطه بر اصطلاحات و واژگان کاربردی طلا و جواهر نه تنها اعتماد به نفس شما را در کسب و کار افزایش می‌دهد بلکه باعث می‌شود نشان دهید در کسب و کار خود چقدر قدرتمند هستید.

با یادگیری اصطلاحات و واژگان طلا و جواهر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بصورت حرفه‌ای وارد دنیای ارتباطات و تجارت بین المللی طلا و جواهر شوید​​.

در این کتاب فهرستی از جامع‌ترین اصطلاحات و واژگان انگلیسی به فارسی صنعت طلا و جواهر گردآوری شده تا شما عزیزان بتوانید به راحتی ﺑﺮای ارﺗﺒﺎﻃﺎت و تجارت بین المللی خود از آن استفاده کنید.

خواندن کتاب فرهنگ جامع اصطلاحات و واژگان انگلیسی طلا و جواهر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب برای علاقه‌مندان و فعالان بازار طلا و جواهر نوشته شده است که نیاز دارند یاد بگیرند چگونه این اصطلاحات و واژگان را در محاوره‌های روزانه تجارت بین المللی خود به کار ببرند.​​

نظرات کاربران

deniro
۱۴۰۰/۰۲/۱۱

لطفاً در بی نهایت موجود کنید،طلا و هر آنچه که درباره ی طلا باشد بسیار اهمیت دارد،خواهش دارم تا آنجا که در توان دارید کتاب هایی درباره ی طلا موجود کنید،تمام پول های کاغذی بی ارزش امروز زمانی به معنای

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۲۱۰,۰۰۰
تومان