دانلود و خرید کتاب آموزش بازار بورس در یک نگاه بهناز صیامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش بازار بورس در یک نگاه اثر بهناز صیامی

کتاب آموزش بازار بورس در یک نگاه

نویسنده:بهناز صیامی
انتشارات:نشر عطران
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش بازار بورس در یک نگاه

کتاب آموزش بازار بورس در یک نگاه، نوشته‌ی بهناز صیامی، از صفر تا صد بازار بورس را به شما آموزش می‌دهد و تمام اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد. 

درباره‌ی کتاب آموزش بازار بورس در یک نگاه

امروزه، هر فرد به راحتی و با هر میزان دارایی که داشته باشد، می‌تواند وارد بازار بورس بشود. این راه می‌تواند یک جایگزین عالی برای کسانی باشد که تنها راه پس‌انداز یا حتی سرمایه‌گذاری را بانک‌ها می‌دانند. بنابراین شما می‌توانید با هر میزان دارایی که دارید، در مالکیت یک شرکت سرمایه‌گذاری سهیم و شریک باشید. این موضوع فقط محدود به سرمایه‌گذاری‌های کوچک نمی‌شود بلکه بازار اوراق بهادار این امکان را برای همه فراهم کرده است تا در سرمایه‌گذاری‌های بزرگ نیز سهیم بشوند. البته بازار بورس برخلاف ظاهر ساده‌ای که دارد دنیای پیچیده‌ای است . فردی که وارد این بازار می‌شود دریایی از اطلاعات را روبه‌روی خودش می‌بیند که باید از بین همه آن داده‌ها بخش‌های مفیدش را استخراج کند و مورد استفاده قرار دهد. بهناز صیامی در کتاب آموزش بازار بورس در یک نگاه، تمام اطلاعاتی را که لازم است قبل از ورود به بازار بورس بدانید، در اختیار شما قرار می‌دهد. 

کتاب آموزش بازار بورس در یک نگاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر قصد وارد شدن به بازار بورس را دارید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید یا می‌خواهید اطلاعاتتان را درباره‌ی بورس بالا ببرید، کتاب آموزش بازار بورس در یک نگاه را بخوانید. 

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۳۷۷۶۸
۱۳۹۹/۰۴/۱۴

سلام بهتر است کتاب در اختیار کسی باشد که بهای انرا پرداخت کرده باشد تا حق ناشر و مولف محفوظ شود واین به یک فرهنگ تبدیل شود سپاس

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان