دانلود و خرید کتاب کاربرد فعالیت بدنی و ورزش برای آموزش مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی دوریس‌ال. واتسون ترجمه شیما حسامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کاربرد فعالیت بدنی و ورزش برای آموزش مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی اثر دوریس‌ال. واتسون

کتاب کاربرد فعالیت بدنی و ورزش برای آموزش مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی

معرفی کتاب کاربرد فعالیت بدنی و ورزش برای آموزش مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی

کتاب کاربرد فعالیت بدنی و ورزش برای آموزش مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی نوشته دوریس ال واتسون و برایان دی کلاسین با ترجمه شیما حصاری و معصومه علی‌اصغری تویه و مینا مبانی منتشر شده است. این کتاب از مجموعه کتاب‌های نشر مبانی است که با هدف آموزش مفاهیم صحیح ورزش و سلامت و تندرستی برای تمام افراد جامعه تألیف شده است. این کتاب با نگاهی دقیق و صحیح ورزش در مدارس را بررسی می‌کند.

درباره کتاب کاربرد فعالیت بدنی و ورزش برای آموزش مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی

چیزی که در این کتاب پیدا خواهید کرد مجموعه‌ای از فصول اختصاص ‌یافته به ورزش های خاص و دیگر فعالیت‌های فیزیکی است که با مدل TPSR ادغام شده‌اند. فعالیت‌های پوشش‌داده‌شده در این فصول، تنوع زیادی دارند و از آموزش ماجراجویانه گرفته تا تنیس و یوگا را دربرمی‌گیرند.

در هر مورد، توصیفی کاملاً مفصل و سازمان‌یافته ارائه می‌شود که نه‌تنها نشان می‌دهد که یک معلم چگونه می‌تواند دانش‌آموزان را در فرآیند ایجاد مهارت در این زمینه راهنمایی کند، بلکه نشان می‌دهد چگونه معلمان می‌توانند به‌تدریج مسئولیت را به دانش‌آموزان واگذار نمایند.

این فصول پر از مثال‌های خاص در مورد نحوه به‌ اشتراک‌گذاری مسئولیت با بچه‌ها در هر درس معین هستند، اما شاید مسأله مهم‌تر این باشد که به جای ارائه شدن به عنوان مثال‌هایی مجزا، به نحوی ارائه می‌شوند که می‌توانید جریان آموزش را با استفاده از مدل در طول زمان ببینید. به‌طور مثال، در چند درس اول یک واحد ورزش گلف در مقابل چند درس آخر یک واحد هندبال تیمی، باید روی کدام یک از اهداف مسئولیت (پذیری)و استراتژی‌های توانمندسازی تمرکز کنید (و چگونه)؟ با ساختار این فصل، شما این پاسخ ها و پاسخ های بسیار بیشتری را دریافت خواهید کرد.

خواندن کتاب کاربرد فعالیت بدنی و ورزش برای آموزش مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مربیان و معلمان تربیت بدنی پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان