دانلود و خرید کتاب دوباره با پای پیاده مهین مجتهدزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دوباره با پای پیاده اثر مهین مجتهدزاده

کتاب دوباره با پای پیاده

معرفی کتاب دوباره با پای پیاده

کتاب دوباره با پای پیاده، مجموعه اشعار زیبا، دلنشین و خواندنی از مهین مجتهدزاده است که در قالب شعر نو و شعر سپید سروده شده است.

درباره‌ی کتاب دوباره با پای پیاده

کتاب دوباره با پای پیاده، مجموعه شعرهای مهین مجتهدزاده است که چندی پیش به علت بیماری سرطان از میان ما رفت. علیرضا بهنام، پسر او که اشعار این مجموعه را برای انتشار انتخاب و آماده کرد درباره‌ی آن می‌گوید: شعرهای کتاب دوباره با پای پیاده کوتاه و رئالیستی هستند و اغلب فضای تصویری دارند و از این نظر می‌توان آن‌ها را شبیه به شعرهای موج ناب دانست. یکی دیگر از ویژگی‌های بارز کتاب دوباره با پای پیاده حس سرزندگی، لطافت و زنانگی است که در اشعار موج می‌زند. 

کتاب دوباره با پای پیاده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست داران شاعران معاصر و شعر نو از خوندن اشعار کتاب دوباره با پای پیاده لذت می‌برند.

درباره‌ی مهین مجتهدزاده

مهین مجتهدزاده در سال ۱۳۱۲ در ساری به دنیا آمد. پدرش اسدالله مجتهدزاده بود که چندسالی را در نجف گذراند و بعد از تغییر حکومت به ایران بازگشت و به عنوان کارمند اداره ثبت احوال مشغول به کار شد. مادرش قدسیه خاوری فرزند آیت‌اله سیدعباس شریف‌العلماء خاوری از مجاهدان بنام مشروطه ونماینده‌ی دوره‌ی اول تا سوم مجلس شورای ملی بود. مهین مجتهدزاده چندین سال به عنوان معلم در وزارت آموزش و پرورش مشغول کار و خدمت بود. کمی بعد در رشته زبان و ادبیات انگلیسی مشغول به تحصیل شد. مجتهدزاده با هوشنگ بهنام ازدواج کرد و از این ازدواج صاحب فرزندی به نام علیرضا بهنام شد. در سال ۱۳۶۰ بازنشسته شد و در سال ۱۳۶۷ همسرش را از دست داد. او در ششمین دهه‌ی عمر و در اوایل هفتادسالگی‌اش دوباره به نوشتن شعر روی آورد. مهین مجتهدزاده در ۸ شهریور ۱۳۹۸ در اثر  ابتلا به سرطان از دنیا رفت.

بخشی از کتاب دوباره با پای پیاده

عروسک نخوابید

بیدار است عروسک من

آن شب باز

آهنگ سفر کردم

تا کی بیدار است عروسک من

دیر ماندم

و نظاره‌اش کردم

گفتم بخواب

نخوابید

بیدار است عروسک من

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

حجم

۲۵۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان