دانلود و خرید کتاب دیدگان آسمانی محمد امین‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دیدگان آسمانی

کتاب دیدگان آسمانی، اثر محمد امین‌زاده، مانیا اربابی و علی نوروزی، شامل ۳۰۰ نکته‌ی مدیریتی است که برای مدیریت و کسب‌وکاری که بر پایه‌ی قرآن و شیوه‌های اسلامی استوار است، کاربردی و مفید است.

درباره‌ی کتاب دیدگان آسمانی

مدیریت کاری سخت و پیچیده است. از آن جهت که یک مدیر باید نه تنها منافع خود را در اولویت قرار ندهد، بلکه برای منافع همگان بکوشد. یک مدیر باید اصول ابتدایی مدیریت را بداند و به آن آگاهانه عمل کند. اصولی که هم می‌تواند به فرد در مدیریت و اداره‌ی یک کسب‌وکار کوچک کمک کند، هم بیزنسی بزرگ و حتی اداره‌ی کشور. محمد امین‌زاده، مانیا اربابی و علی نوروزی در کتاب دیدگان آسمانی ۳۰۰ نکته‌ی مدیریتی را بیان کرده‌اند. کتاب دیدگان آسمانی کتابی جامع و کامل برای مدیریت به شیوه‌ی اسلامی است. تمامی مباحث مربوط به مدیریت از جمله ترفیع، نظارت، اصلاح سازمان، شناخت تهدیدها، قانون و ... در کتاب دیدگان آسمانی مطرح شده است و پاسخی درخور و شایسته نیز برای هرکدام دارد.

کتاب دیدگان آسمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به کار مدیریتی مشغول هستید کتاب دیدگان آسمانی را کتابی مفید و کاربردی می‌یابید. 

بخشی از کتاب دیدگان آسمانی

هنگامی که صحبت از مدیریت در اسلام می‌شود، ابتدا منظور اداره‌ی امور بهره‌برداری صحیح از نعمت‌های الهی بر اساس اعتقاد به جهانبینی توحیدی است. یعنی کلیه‌ی اعمال و رفتار انسان‌ها و یا مدیران باید بر مبنای جهانبینی توحیدی باشد و فلسفه توحیدی ایجاب می‌کند که اعمال یک مدیر، عالوه بر انطباق با جهانبینی توحیدی، با اصول و اهداف جامعه اسلامی نیز تطبیق داشته باشد (مشرف جوادی ۱۳۷۸،ص۳.)

سازمان امور اداری و استخدامی در مورد مدیریت اسلامی این تعریف را آورده است: «مدیریتی که زمینه‌ی رشد انسان به سویا... را فراهم نماید و مطابق کتاب و سنت و روش پیامبر (ص) و امامان معصوم و علوم و فنون و تجارب بشری جهت رسیدن به اهداف یک نظام در ابعاد مختلف، همانند یک محور عمل کند، مدیریت اسلامی می‌نامیم.» (مدیریت اسالمی، ۱۳۶۴)


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان