دانلود و خرید کتاب گفتمان، هویت و مشروعیت مجید خسروی‌نیک ترجمه نیلوفر آقاابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب گفتمان، هویت و مشروعیت

کتاب گفتمان، هویت و مشروعیت نوشته مجید خسروی نیک و نیلوفر آقاابراهیمی است. این کتاب به بررسی خود و دیگری در بازنمایی‌‌های برنامه‌ی هسته‌‌ای ایران می‌پردازد.

درباره کتاب گفتمان، هویت و مشروعیت

کتاب حاضر، نگاهی انتقادی به شیوه های فراخوانی و انعکاس گفتمان های خودی (ملی) و دیگری در گزارش های مطبوعاتی مرتبط با یکی از مهمترین مناقشات سیاسی بین المللی است. مطالعه موردی انجام شده در این کتاب، برنامه هسته ای ایران است و نویسنده در این راستا تحلیل متنی، مطالعات مقایسه ای، و بافت سازی های سیاسی-اجتماعیِ گسترده ای را برای برسی هویت ملی در گزارش های مطبوعاتی انجام داده است. علاوه بر ارائه ی گزارش جامعی از نظریه و روش در تحلیل گفتمان انتقادی، کتاب بحث مفصل و ارزشمندی را نیز در خصوص فعالیت های روزنامه نگاری در ایران و بریتانیا مطرح کرده، بینش عمیقی نسبت به تحولات تاریخی «گفتمان های مستقر در ایران» عرضه می کند. در چهار فصل مجزا، روزنامه های مهم ملی و اثرگذار از هر دو کشور از لحاظ محتوا و راهبردهای خرد-زبانشناختی و کلان-گفتمانی به شکلی انتقادی تجزیه و تحلیل شده اند. 

خواندن کتاب گفتمان، هویت و مشروعیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب منبعی مهم برای مطالعات بینارشته ای بوده، برای دانشجویان و پژوهشگران در حوزه های مختلف علوم اجتماعی انتقادی و به ویژه رشته های زبانشناسی، مطالعات رسانه، ارتباطات، روزنامه نگاری و علوم سیاسی (روابط بین الملل) جالب توجه خواهد بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۴ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۴ صفحه

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان