دانلود و خرید کتاب آلیس در سرزمین عجایب شاگا هیراتا ترجمه زهره فنایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آلیس در سرزمین عجایب اثر شاگا هیراتا

کتاب آلیس در سرزمین عجایب

معرفی کتاب آلیس در سرزمین عجایب

آلیس در سرزمین عجایب نوشته چارلز لوتویج داجسون است که با نام مستعار لوییس کارول شناخته می‌شود. این کتاب را شاگا هیراتا بازنویسی کرده است و زهره فنایی به فارسی ترجمه کرده. این کتاب یکی از مشهور‌ترین آثار کودک جهان است که چندین فیلم و انیمیشن از آن ساخته شده است.

درباره کتاب آلیس در سرزمین عجایب

داجسن ماجرای آلیس در سرزمین عجایب را در فوریه‌ی ۱۸۶۳ برای یکی از دوستانش به نام آلیس نوشت و نسخه‌ای را با ۳۷ طراحی از خودش در سال بعد به آلیس هدیه کرد. اصل داستان را هم با افزودن بخش‌ها و شخصیت‌هایی به آن، دو سال بعد منتشر کرد. آلیس نیز نسخه خود را در ۱۹۲۸ به حراج گذاشت و آ. اس. دبلیو. روزنباخ از اهالی فلوریدا آن را خرید و بعد از دست به دست گشتن‌های فراوان در سال ۱۹۴۸، گروهی از دوستداران آمریکایی «برای تشکر از مردمان مقاومی که برای مدت طولانی در برابر هیتلر ایستادگی کردند» آن را به موزه‌ی بریتانیا اهدا کردند.

کتاب حاضر داستان آلیس را برای کودکان با زبانی ساده و تصاویری رنگی و زیبا روایت می‌کند.

آلیس و خواهرش کنار جوی آبی نشسته‌اند که خرگوشی از کنار آنها می‌جهد. آلیس او را دنبال می‌کند و ناگهان خودش را در لانه‌ی خرگوش می‌بیند. آنجا خوابش می‌برد؛ در حالی که صدایی در سرش زمزمه می‌کند: پایین. پایین. پایین تر.

مدتی می گذرد و آلیس داخل راهرویی پایین می‌آید که میزی شیشه‌ای در آن است. کلیدی روی میز است که توجهش را جلب می‌کند. آن را برمی‌دارد تا روی قفل تمام درهای راهرو امتحان کند.

داستان آلیس در سرزمین عجایب اولین داستانی است که به شکل ویژه برای کودکان نوشته شده، بی آنکه ردپایی از آموزش و اندرز در آن دیده شود و راز ماندگاری آن نیز همین است.

خواندن کتاب آلیس در سرزمین عجایب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

Dexter
۱۳۹۹/۰۱/۱۸

یادش به خیر...بچگی چاپی این کتاب رو داشتم، هنوز هم یادگاری نگهش داشتم...خیلی دوستش دارم. با این تفاوت که اون موقع موی آلیس رو سانسور کرده بودند و همه جا روی سرش روسری بود.

🍄کدو تنبل کتاب خون🍄(saba)
۱۳۹۹/۱۱/۱۲

آلیس کتاب خیلی جالبی هست و حتما این کتاب رو بخونید

nara
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

خب داستان آلیس رو اکثرا میدونیم. ولی جذابیت بیشتر این کتاب برای من حس نوستالوژیکی بود که نسبت بهش داشتم. جز اولین کتابهای من بود و من با تمام کودکیم عاشق رنگها و چهره ی نو و عروسکی آلیس بودم.

- بیشتر
عصر برفی
۱۳۹۹/۰۱/۱۸

تصاویر جذابی داره... یادش بخیر بچه بودم این کتاب داستانو از کتابخونه مدرسه میخوندم

کاربر ۱۲۲۰۰۷۶
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

خوب بود

parya
۱۳۹۹/۰۵/۰۶

عالیه کاش منم همچین خوابی ببینم

هلنا
۱۴۰۰/۰۱/۲۶

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان