دانلود و خرید کتاب دگرگونی زندگی با جادوی نظم (خلاصه کتاب) ماری کاندو ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دگرگونی زندگی با جادوی نظم (خلاصه کتاب) اثر فاطمه فراهانی

کتاب دگرگونی زندگی با جادوی نظم (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب دگرگونی زندگی با جادوی نظم (خلاصه کتاب)

دگرگونی زندگی با جادوی نظم یکی از معروف‌ترین کتاب‌های ماری کندو است که پای او را به برنامه‌های تلویزیونی زیادی از جمله الن شو باز کرده است.

معمولا همه ما می‌خواهیم که خانه تمیز و مرتبی داشته باشیم. بسیاری از ما آخر هفته را به منظم و مرتب کردن وسایل و تمیز کردن خانه اختصاص می‌دهیم اما در نهایت هفته بعد همان آش و همان کاسه‌ است. دلیلش چیست؟ چرا این تمیز کردن‌ها هرگز باقی نمی‌مانند و نهایت ۲ روز دوام می‌آورند؟

 درباره کتاب دگرگونی زندگی با جادوی نظم

میکروکتاب جادوی نظم پرده از راز نظم بخشیدن واقعی برمی‌دارد و به شما می‌گوید که چطور برای همیشه مکانی مرتب و منظم داشته باشید بدون اینکه بخواهید هر هفته خودتان را خسته کنید. جادوی نظم پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز است و کتابی است که همه افراد حداقل یکبار باید آن را بخوانند.

خواندن کتاب جادوی نظم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 خواندن این کتاب برای همه مفید است به‌خصوص آنها که نمی‌دانند چطور به زندگی و خانه خود نظمی پایدار بدهند.

 درباره ماری کندو

ماری کندو یک محقق، نویسنده و مشاور پاکسازی از کشور ژاپن است. او در دانشگاه توکیو درس خوانده و یکی از مشهورترین مشاوران حوزه نظم در جهان است. 

کندو از کودکی متوجه می‌شود که علاقه زیادی به نظم دارد و تصمیم می‌گیرد علاقه خود را پیگیری کند تا در نهایت روشی را به نام «کن ماری» خلق می‌کند که نتیجه تحولاتی بوده که خودش در زندگی تجربه کرده است. او کتاب‌های زیادی نوشته و توانسته جایگاه خوبی در بین نویسندگان برتر ژاپنی داشته باشد.

 ماری کندو در حال حاضر نیز به همراه همسر و فرزندانش در آمریکا ساکن است و کار مشاوره خود را به صورت جدی انجام می‌دهد.

نظرات کاربران

Shahyeq Hotak
۱۳۹۹/۰۲/۲۴

محتوای این میکروکتاب درمورد شیوهٔ درست و نظم لازم جهت پاک نگهداشتن منزل و منظم کردن اتاق، نوشته شده است. نویسنده سعی دارد در لابه لای متون کتاب روش های جدید نظافت خانه را به معرفی بگیرد و دیگر اینکه

- بیشتر
نسترن دل
۱۳۹۹/۰۱/۱۸

باتوجه به میکروکتاب بودنش،خوندنش بدک نیست. البته بنظر من نویسنده بیشتر داره نظر شخصیش رو در مورد نظم عنوان میکنه که اونم صرفا پاکسازی وسایل اضافس،اما بنظر ما ایرانیا،نظم ابعاد پیچیده تر و گسترده تری داره، ولی در کل کتاب بدی نبود،از

- بیشتر
فرزاد
۱۳۹۹/۰۲/۲۱

تا حالا به این شکل به پاکسازی و خونهتکونی فکر نکرده بودم،با اینکه برای خودم روشی خلاق در پاکسازی وسایلم دارم،خوندن این کتابچه برام پر از نکته جالب بود_چرا به این کتابچه نمره ۱۰ از ۱۰ ندم!؟

سیب بهشت
۱۳۹۹/۰۲/۰۶

از وقتی این کتاب و خوندم زندگیم دگرگون شد☺ . خیلی خوشحالم که خوندمش و اجراش کردم . بینظیر بود و توصیه میکنم خونده بشه چون توی همه ابعاد زندگی تاثیر گذاره 😊

hadi.arjomand2300
۱۴۰۰/۱۱/۰۶

این کتاب بعضی حرفهاش خوبه اما نه همشون بعضی راهکارهاش واقعآ مسخره است مثلا گفته گوشی که خریدید جعبه اش رو دور بیندازید تو کشور ما جعبه گوشی یعنی سند . بعضی راهکاراش هم عالیه

za.am
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

واقعا کتاب خوب و کاربردی هست . زندگی منو خیلی تغییر داد .

کاربر ۱۰۵۷۰۴۷
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

خوبه

رز سپید
۱۳۹۹/۰۶/۲۵

فقط تا صفحه 87 خوندم و ادامه ندادم نه اینکه کلا حرف حساب نباشه ولی تا اینجا که رسیدم به نظرم باید اسم کتاب رو میگذاشتن «هنر دور ریختن»

kiarash
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

به نظر من بد خلاصه کردن

eli
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

من این کتاب رو اسفند ۱۴۰۰ خوندم موقع خونه تکونی برام مفید بود خودمم همین کار هارو انجام میدادم تا حدودی و با نظر نویسنده موافقم ممنونم برای این میکرو کتاب که به صورت خلاصه مطالب کتاب رو با قیمت پایین

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
ما در ژاپن معتقدیم که هر چقدر همه چیز منظم و مرتب باشد، درِ خوشبختی به روی شما باز می‌شود. یادتان باشد کار ساده‌ای مثل مرتب کردن خانه، همه جزئیات زندگی شما را تغییر می‌دهد و شما با تمام وجودتان این تغییرات را احساس خواهید کرد.
هدی✌
من برای اولین بار هنر دور انداختن را از کتاب «ناگیسا تاگ‌سومی» یاد گرفتم. وقتی این کتاب را خواندم آن را روی اتاق خودم اجرا کردم و چندین ساعت مشغول مرتب کردن اتاق شدم. فهمیدم بسیاری از چیزهایی که دور خودم جمع کردم بدون استفاده هستند. شروع کردم به دور ریختن آن‌ها و در نهایت ۸ کیسه زباله بزرگ از وسایل اتاق کوچکم را دور ریختم! این کار روی ذهن من هم تاثیر مثبت گذاشت. از اینکه وسایلی بی‌فایده و بی‌اهمیت را دور ریخته بودم خوشحال شدم و احساس کردم ذهنم آرام‌تر شده است.
هدی✌
معمولا می‌گویند: «نباید همه خانه را یکجا مرتب کنید، سعی کنید خانه را به چند قسمت تقسیم کرده و به مرور زمان در فواصل زمانی مشخصی اقدام به نظافت کنید». شاید این کار در ظاهر درست به نظر برسد، اما باید بدانید که باعث می‌شود هیچ وقت نظافتتان پایانی نداشته باشد.
هدی✌
ما در مورد منظم بودن با فقر آموزشی روبه‌رو هستیم. همه می‌دانیم که باید منظم بود. پدر و مادرها هم فقط این انتظار را از فرزندان خود دارند که همیشه منظم باشند، اما در هیچ کجا نه در خانه و نه در مدرسه به ما یاد نمی‌دهند چطور منظم باشیم و چطور آن را برای همیشه حفظ کنیم
هدی✌
هنگامی همه چیز به حالت اول بر می‌گردد که فقط به نظافت بپردازیم و چیزهای دور ریختنی را فقط تمیز کرده و دوباره روی هم انباشته کنیم. بله، در این صورت قطعا خانه شما دوباره نامرتب خواهد شد.
هدی✌
نگامی همه چیز به حالت اول بر می‌گردد که فقط به نظافت بپردازیم و چیزهای دور ریختنی را فقط تمیز کرده و دوباره روی هم انباشته کنیم. بله، در این صورت قطعا خانه شما دوباره نامرتب خواهد شد.
هدی✌

حجم

۵۲٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۵۲٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان