دانلود و خرید کتاب پولینستاگرام امید جهانداری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پولینستاگرام

پولینستاگرام نوشته‌ی امید جهانداری، راهنمای کامل و کاربردی افزایش شدید درآمد با روش‌های کم‌هزینه از طریق اینستاگرام است که به ما کمک می‌کند تا از طریق این شبکه‌ی اجتماعی کسب وکارمان را متحول کنیم.

درباره‌ی کتاب پولینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب در ایران و در سراسر جهان است. بسیاری از افراد در آن عضو شده‌اند و از این طریق با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کرده‌اند. اما برخی از این شبکه استفاده‌ی دیگری می‌کنند: کسب درآمد. می‌بینیم که بسیاری از کسب و کارها از طریق به درآمد بالا و پیشرفت خوبی رسیده‌اند اما بسیاری دیگر موفقیت چندان قابل توجهی نداشتند. دلیل این تفاوت چیست؟ اگر راه و روش کسب درآمد از اینستاگرام را بلد باشیم، به راحتی می‌توانیم کسب و کارمان را متحول کنیم. امید جهانداری که مدرس مهارت‌های لازم برای کسب‌ و کارهای نو است، در کتاب پولینستاگرام، راهنمای جامعی برای افزایش شدید درآمد با روش‌های کم‌هزینه از طریق اینستاگرام، تمام مسیر را برای ما توصیف کرده است. کتاب پولینستاگرام به ما کمک می‌کند تا بتوانیم مسیری را که صفحه‌ی کسب و کار ما قرار است طی کند، ترسیم کنیم. تک‌تک مراحل را انجام بدهیم و از این طریق به افزایش درآمد برسیم. کتاب پولینستاگرام مثل یک مشاور در تک‌تک لحظات کار ما از طریق صفحه‌ی اینستاگراممان در کنار ما است. 

کتاب پولینستاگرام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید به کسب و کارتان رونق ببخشید و اگر مصمم هستید این کار را از طریق صفحه‌ی اینستاگرامتان انجام دهید، کتاب پولینستاگرام را بخوانید. 

بخشی از کتاب پولینستاگرام

بازاریابی

در همین شروع بنویسید که به نظر شما هدف از فرآیند مارکتینگ چیست؟

اگر بخواهم خلاصه بگویم هدف از این فرآیند، دو چیز است:

۱- فروش

۲- کسب درآمد

شاید بپرسید تفاوت این دو در چیست. نکته کلیدی و اثرگذار ماجرا نیز توجه به تفاوت این دو مورد است. در کسب‌وکارهای مختلفی که با آن‌ها همکاری کرده‌ام، بارها دیده‌ام که یکی از علل اوضاع نابه‌سامان آن‌ها همین توجه نکردن به تفاوت این دو بوده است.

امروزه کسب‌وکارهای زیادی وجود دارند که فروش بسیار بالا و درنتیجه گردش مالی زیادی هم دارند؛ اما درنهایت شرایط خوبی ندارند. علت این اتفاق عدم توجه به کسب درآمد خالص است.

زمانی به‌عنوان مشاور با کارخانه‌ای که اتفاقاً محصول تولیدی باکیفیتی هم داشت، همکاری می‌کردم. وقتی که کل رفتار آن مجموعه را بررسی کردم، متوجه شدم آن شرکت تمام تمرکز خود را بر روی فروش بیشتر گذاشته است؛ اما با مشکلات شدید مالی نیز مواجه است و رشد آن هرروز کم‌تر می‌شود


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۵۱۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان