دانلود و خرید کتاب اسرار ذهن ثروتمند تی. هارو اکر ترجمه فهیمه شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار ذهن ثروتمند اثر تی. هارو اکر

کتاب اسرار ذهن ثروتمند

معرفی کتاب اسرار ذهن ثروتمند

کتاب اسرار ذهن ثروتمند، حاصل تلاش‌ها و تجربیات میلیونر معروف، تی هارو اکر است که درباره‌ی راه و روش به دست آوردن ثروت و تفکر به شیوه‌ی ثروتمندان است. 

کتاب اسرار ذهن ثروتمند را می‌توانید با ترجمه‌ی فهیمه شریفی بخوانید. 

درباره‌ی کتاب اسرار ذهن ثروتمند

این کتاب خلاصه کتاب پرطرفدار اسرار ذهن ثروتمند از تی هارو اکر است. با مطالعه‌ی کتاب اسرار ذهن ثروتمند متوجه می‌شوید که شخصیت شما و نحوه تفکر شما نقش اصلی را در موفقیت و عدم موفقیت در زندگی‌تان ایفا می‌کند. تی هارو اکر در کتاب اسرار ذهن ثروتمند بیان می‌کند چگونه با تفکر درست می توان به موفقیت ها مالی بزرگ رسید.

تی هارو اکر در عرض مدت زمان کوتاهی توانسته است ثروتمند بشود و حالا اسرارش را با ما درمیان گذاشته است. بنابراین با کتابی رو به رو هستیم که می‌تواند با روشی کاربردی زندگی ما را دگرگون کند و ثروت را برایمان به ارمغان بیاورد.

کتاب اسرار ذهن ثروتمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اسرار ذهن ثروتمند برای تمام کسانی است که دوست دارند کسب و کارشان را رونق ببخشند و پیشرفت مالی داشته باشند. 

درباره‌ی تی هارو اکر

تی هارو اکر، در ۱۰ جون ۱۹۵۴ در تورنتو کانادا به دنیا آمد. او نویسنده، تاجر و سخنران انگیزشی است که بیشتر به خاطر کتاب اسرار ذهن ثروتمند شناخته می‌شود. از آثار دیگر تی هارو اکر می‌توان به ثروت حقیقی اشاره کرد. 

جملاتی از کتاب اسرار ذهن ثروتمند

چگونه می‌توان ذهن خود را برای کسب ثروت آماده کرد؟

باور درونی شما درباره خودتان بسیار مهم است. آیا واقعاً احساس می‌کنید که استحقاق ثروتمند شدن را دارید؟ شخصیت شما، نحوه تفکر و اعتقادات شما، نقش اصلی را در تعیین میزان موفقیت شما بازی می‌کند. اگر می‌خواهید میوه‌ها تغییر کنند، باید ریشه‌ها را تغییر دهید. اگر می‌خواهید دیدنی‌های زندگی را تغییر دهید، باید اول نادیدنی‌ها را تغییر دهید. ذهنیت ثروتمند شدن بسیار مهم است. اگر به پول زیاد دست پیدا کنید؛ اما از نظر درونی آمادگی آن را نداشته باشید، خیلی زود پولتان را از دست خواهید داد. بر عکس این مورد، ثروتمندان خودساخته هستند که از صفر شروع کرده‌اند و به ثروت بسیار زیادی دست پیدا کرده‌اند.

نظرات کاربران

mobin
۱۴۰۱/۰۱/۲۸

کتاب عالی آموزنده ای بود حتما بخونید

Aref
۱۴۰۱/۰۱/۱۳

کتاب اصلی زیاده گویی داره خوب بود

masoud.khaksari
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

کتاب خیلی خوبی بود، حجم کتاب خیلی کم بود اما مطالب بسیار موثری داره

بهاره دادرس
۱۳۹۹/۰۲/۰۲

کتاب خوبی هست و خصوصا مترجم خوبی داره

Hosein Seyyedi
۱۴۰۱/۰۶/۲۳

کتاب بسیار زیبا و اموزنده ای بود. با اینگه تعداد صفحاتش کم بود ولی خیلی مفید بود پیشنهاد می کنم حتمی بخونید.

کاربر ۴۶۷۲۳۲۴
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

به نظر من که کتاب خوبی بود ولی خیلی خلاصه بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
هر زمان احساس کردید با مشکل بزرگی مواجه شده‌اید، به خودتان اشاره کنید و بگویید: «ای منِ کوچک، ای منِ کوچک!» در همان لحظه نفسی عمیق بکشید و بلافاصله تصمیم بگیرید که شخص بزرگی شوید و به هیچ مشکل یا مانعی اجازه ندهید که شما را از مسیر شادی و موفقیت بیرون کند.
مرجان
مارک تواین می‌گوید: «من هزاران ترس و مشکل در زندگی دارم که بسیاری از آنها هرگز اتفاق نیفتاده‌اند.»
Neman
در روز این عبارات را تکرار کنید تا پول به سمت شما بیاید: «ای دنیا، اگر نعمت بزرگی به سمت کسی می‌فرستی و او آن را نمی‌خواهد، برای من بفرست، من پذیرای همه نعمت‌های تو هستم، متشکرم.»
گل باغچه**""
اگر می‌خواهید تغییری همیشگی در خود ایجاد کنید، دست از تمرکز کردن روی اندازه مشکل بردارید و به جای آن، تمرکز کردن روی اندازه خودتان را شروع کنید. هر زمان احساس کردید با مشکل بزرگی مواجه شده‌اید، به خودتان اشاره کنید و بگویید: «ای منِ کوچک، ای منِ کوچک!» در همان لحظه نفسی عمیق بکشید و بلافاصله تصمیم بگیرید که شخص بزرگی شوید و به هیچ مشکل یا مانعی اجازه ندهید که شما را از مسیر شادی و موفقیت بیرون کند.
Maliheh Karimi
اگر می‌خواهید میوه‌ها تغییر کنند، باید ریشه‌ها را تغییر دهید.
Bahare Tavakoli
پول، تنها شما را در وضعیتی که اکنون هستید موفق می‌کند. اگر مهربان هستید پول به شما فرصت اینکه مهربان‌تر باشید را می‌دهد. اگر بخشنده هستید، با پول می‌توانید بیشتر از آن بخشنده باشید. اگر سخاوتمند هستید، با پول سخاوتمندتر می‌شوید. هرکس هم غیر از این، اعتقادی داشته باشد خودش ورشکسته است.
محمد خدائی
اگر می‌خواهید میوه‌ها تغییر کنند، باید ریشه‌ها را تغییر دهید.
کاربر ۶۷۵۹۱۲۳

حجم

۱۷٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

حجم

۱۷٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان