دانلود و خرید کتاب باغ سنگی اسماعیل جاشویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باغ سنگی اثر اسماعیل جاشویی

کتاب باغ سنگی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب باغ سنگی

کتاب باغ سنگی، حاصل دو دهه عکاسی اسماعیل جاشویی از مناطق خاص تاریخی و زیبای بوشهر است. 

درباره‌ی کتاب باغ سنگی

عکس‌ها مانند کپسول‌هایی جادویی هستند که زمان را در خودشان ثابت نگاه می‌دارند. با عکاسی می‌توانیم خاطرات زیبا را ثبت و برای همیشه جاودانه کنیم. یکی از زیبایی‌های هنر عکاسی نیز همین است که در ثبت و ابدی کردن اشیا، مکان‌ها یا رخدادهای فانی، مهارتی درخشان دارد. اسماعیل جاشویی در کتاب باغ سنگی به سراغ ثبت بوشهر رفته است. اگر به بوشهر سفر کرده باشید حتما متوجه زیبایی‌های طبیعی و خاص این منطقه شده‌اید. علاوه بر این استان بوشهر یکی از قدیمی‌ترین استان‌های کشور ایران است. از دوران پارینه‌سنگی تا دوران اسلامی بوشهر پذیرای زندگی مردمان مختلف و متفاوت بوده است. بوشهر آثار و بناهای خاص بسیاری را در دل خود جای داده است و تاریخی غنی و ارزشمند دارد؛ بافت تاریخی بوشهر، آثار دوران عیلامی ریشهر، کاخ‌های هخامنشیان و بنادر دوران ساسانی، نمونه‌هایی بر این ادعا هستند. برای فهم و دریافتن ریشه‌های فرهنگی‌مان ما ناچاریم به پشتوانه‌ی تاریخی‌مان رجوع کنیم. و چه چیزی بهتر از عکس‌ها می‌توانند حال و هوای مخصوص آن تاریخ خاص را به ما منتقل کنند؟

اسماعیل جاشویی برای کامل کردن کتاب باغ سنگی، حاصل دو دهه تلاشش در عکاسی را به نمایش گذاشته است. باغ سنگی عکس‌هایی از بناهای خاص بوشهر است. بناهایی که هرچند امروز ممکن است تخریب شده یا از بین رفته باشند، اما در شکل دادن هویت فرهنگی ما بی‌تاثیر نبودند. باغ سنگی را ورق بزنید و سفری جادویی را به بوشهر تجربه کنید. 

کتاب باغ سنگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید بوشهر را از نگاه اسماعیل جاشویی بشناسید، کتاب باغ سنگی دقیقا همان چیزی است که به آن احتیاج دارید. دوست‌داران هنر عکاسی نیز از کتاب باغ سنگی لذت می‌برند. 

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۶۱۳۲۴
۱۳۹۹/۰۴/۲۴

به تمام بوشهری ها و بوسهر دوستها پیشنهاد میشود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۲۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان