دانلود و خرید کتاب قلاب نیر ایال ترجمه حامد تقیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قلاب اثر نیر ایال

کتاب قلاب

معرفی کتاب قلاب

قلاب چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب قلاب نوشته نیر اِیال است. ایال در این کتاب به ما می‌آموزد که چطور عادت‌های استفاده از محصولات را شکل دهیم.

 درباره کتاب قلاب

شرکت‌های بزرگ هر روز بیشتر به این نتیجه می‌رسند که ارزش و دارایی آن‌ها در عادت‌هایی که ایجاد می‌کنند نهفته است. شرکت‌ها برای آنکه بتوانند وفاداری مشتریان را جلب کرده و محصولی تولید کنند که به طور مداوم استفاده می‌شود، نه تنها باید عامل جلب توجه مشتری و وادار کردنش به خرید را کشف کنند، بلکه باید بدانند چه چیز باعث ادامه خرید مشتری است.

تبلیغات پر زرق‌وبرق می‌توانند درمورد برخی محصولات کارساز باشند، اما غالباً افراد زیادی نمی‌توانند از پس هزینه‌های سنگین مالی تبلیغاتی بر بیایند. گونه جدیدی از شرکت‌های چند میلیارد دلاری بوجود آمده که صنایع عظیم بوجود می‌آورد، بدون اینکه هزینه‌های زیادی داشته باشد. شرکت‌هایی نظیر فیسبوک، توییتر، و اینستاگرام بجای اینکه با هزینه‌های گزاف تبلیغات بخرند، تجربیات شکل‌دهنده به عادت بوجود می‌آورند. این شرکت‌ها محصولات خود را به مشتریان و نیازهای آن‌ها پیوند می‌زنند و در نتیجه محصولاتشان به مدت بیشتر و با سود بیشتر در دست مشتریان می‌ماند. آن‌ها با استفاده از مدل قلاب، به مرجعی تبدیل شده‌اند که وقتی مصرف‌کننده مشکلی دارد به آن‌ها مراجعه می‌کند. وقتی بار دیگر مشکلی بوجود آید، مشتری به دنبال محصول می‌گردد؛ نه محصول به دنبال مشتری.

اگر تولیدکننده‌ای می‌خواهد استفاده از محصولش به عادت مشتری تبدیل شود، باید مطمئن شود که استفاده از آن محصول، به محدوده عادت مشتری وارد ‌شود. یعنی مشتری باید توالیِ چهار مرحله‌ای مدل قلاب را تکرار کند. در این مدل، یک عامل محرک درونی یا بیرونی، آغازگرِ عمل مصرف‌کننده می‌شود که مصرف‌کننده به دنبال انتظار پاسخی رضایت‌بخش انجامش می‌دهد و در نهایت، باعث می‌شود مصرف‌کننده در محصول سرمایه‌گذاری کند. مدل قلاب، عادت‌هایی را بوجود می‌آورد، و با گذشت زمان، مصرف‌کننده بدون اینکه نیاز به ترغیب شدن داشته باشد به سمت محصول بازمی‌گردد و آن را تهیه می‌کند.

ایجاد تعامل موفق با کاربر، فرمولی برای موفقیت سریع نیست. با این‌حال اگر مدل کاری شما بستگی به عادات مشتریانتان دارد، کتاب قلاب برای شما و به منظور متمرکزسازی تلاش‌های شما بر امور واقعا مهم طراحی شده و شما را به سمتی هدایت می‌کند که با وضوح و اطمینان، به نوآوری بپردازید. با استفاده از روش‌هایی که در کتاب قلاب ذکر شده، شرکت‌ها می‌توانند محصولاتی را تولید کنند که باعث بازگشت مداوم مشتریان به سوی آن‌ها شوند. استفاده از این کتاب، درک عمیق‌تری در مورد چگونگی تاثیرگذاری محصولات شکل‌دهنده به عادات، بر فعالیت‌های مردم، چگونگی انجام فعالیت‌ها و حتی شخصیت آنها می‌گذارد. 

خواندن کتابچه قلاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت در کسب‌وکار علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل قلاب را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه