دانلود و خرید کتاب اهداف برایان تریسی ترجمه مهسا شاملو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اهداف اثر برایان تریسی

کتاب اهداف

معرفی کتاب اهداف

کتابچه اهداف نوشته برایان تریسی است که با ترجمه مهسا شاملو و صدای مهیار ستاری منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای است از کتاب اهداف و به این می‌پردازد چگونه به هر آن‌چه می‌خواهید دست پیدا کنید؛ سریع‌تر از آن‌چیزی که فکرش را می‌کنید.

درباره کتاب اهداف

کلید داشتن زندگی شاد این است که احساس کنید هر روز در حال پیشروی به سمت اهدافی هستید که به آن‌ها علاقه و اشتیاق دارید. اهدافی که تمام زندگی برای داشتن آن‌ها برنامه‌ریزی کردید. مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرید. از این لحظه به بعد، مسئولیت هر آنچه که به آن فکر می‌کنید، می‌گویید و انجام می‌دهید را به عهده بگیرید و این کتابچه را بشنوید تا به شما یاد دهد چگونه به سمت اهدافتان قدم بردارید و به آن‌ها برسید.

زمان و زندگی شما، دارایی‌های ارزشمندی هستند این دارایی‌ها پول نیستند که جایگزین شوند و یا دوباره به دست بیایند. در این کتاب به شما یاد داده می‌شود از این دو هدیه بهترین استفاده کنید. موفق‌ترین افراد، آینده‎محور هستند. یعنی در حالی که در امروز زندگی می‌کنند به آینده فکر می‌کنند و برای ساختن آینده‌شان قدم برمی‌دارند. وقتی اهداف و آرمان‌های واضح و هیجان‌انگیزی داشته باشید، احساس خرسندی بیشتری نسبت به خود و دنیا خواهید داشت. با کتابچه اهداف هدف‌گذاری برای رسیدن به آینده را یاد می‌گیرید.

خواندن کتابچه اهداف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتابچه را به تمام کسانی که دوست دارند روز به روز زندگی موفق‌تری داشته باشند اما زمان خواندن کتاب کامل اهداف را ندارند پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۷ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۷ صفحه