دانلود و خرید کتاب نبرد هنرمند استیون پرسفیلد ترجمه زهرا کریمیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نبرد هنرمند اثر استیون پرسفیلد

کتاب نبرد هنرمند

معرفی کتاب نبرد هنرمند

کتابچه نبرد هنرمند چکیده‌ای از مهم‌ترین بخش‌های کتاب نبرد هنرمند نوشته استیون پرسفیلد است که ترجمه زهرا کریمیان و با صدای مهیار ستاری منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه به همان سرعتی که جذب ایده شده‌اید به همان سرعت نیز از آن دلسرد نشوید.

درباره کتاب نبرد هنرمند

مفهومی که در درون کتاب نبرد هنرمند وجود دارد، چیزی است که نویسنده آن را مقاومت می‌نامد. مقاومت کردن، مسئله‌ای کاملا معمول است و در جنبه‌هایِ بی‌شماری از زندگی‌مان تاثیر می‌گذارد. همه‌ی ما برای به‌دست آوردن هدفی بزرگ آفریده شده‌ایم، اما مقاومت، مانع رسیدن ما به اهداف و آرزوهایمان می‌شود. مقاومت، مسئله‌ای جهانی است که همه‌ی ما آن را تجربه کرده‌ایم. با این حال، نکته‌ی مثبت این‌جاست که می‌توانیم بر آن غلبه کنیم. شاهد آن نیز انسان‌های بی‌شماری هستند که در هر گوشه‌ای از تاریخ، از هنرشان تاثیر شگفت‌انگیزی بجای گذاشته‌اند. نیروهای معنوی، وسیله‌ای است که نهایتاً به تمام هنرمندان کمک کرده و الهام‌بخش آن‌ها می‌شود تا بر مانع‌های راه هنر، غلبه کنند. زمانی که در هر زمینه‌ای حرفه‌ای شدید، و خود را کاملا به کارتان وقف کردید، آن زمان، موقعی است که الهام و خلاقیت و در نتیجه‌ی آن هنر واقعی، اتفاق می‌افتد.

خواندن کتابچه نبرد هنرمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های موفقیت در کسب و کار علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب نبرد هنرمند را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳ صفحه